Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal worden gebruikt om te gamen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al LG27GL850 monitor gekochtt omdat deze zo goed uit de test kwam (144hz, G-Sync, 2k) en wil een systeem dat hier goed op aansluit. Ik hou een prijs in gedachte van 1500 euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bovenstaande LG monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag geen geluid maken a la een stofzuiger die naast je staat, verder geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk tot max 10%.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat feedback van de community willen over de PC die ik samengesteld heb op Alternate. Omdat ik een leek ben verwacht ik dat de kans groot is dat sommige componenten niet helemaal bij het geheel passen. Alvast bedankt
Het systeem zal worden gebruikt om te gamen en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al LG27GL850 monitor gekochtt omdat deze zo goed uit de test kwam (144hz, G-Sync, 2k) en wil een systeem dat hier goed op aansluit. Ik hou een prijs in gedachte van 1500 euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bovenstaande LG monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag geen geluid maken a la een stofzuiger die naast je staat, verder geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk tot max 10%.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat feedback van de community willen over de PC die ik samengesteld heb op Alternate. Omdat ik een leek ben verwacht ik dat de kans groot is dat sommige componenten niet helemaal bij het geheel passen. Alvast bedankt
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | ASRock X570 Phantom Gaming 4 | € 155,90 | € 155,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 548,98 | € 548,98 |
1 | Behuizingen | Sharkoon S25-V | € 44,99 | € 44,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3200C16 | € 119,- | € 119,- |
1 | Voedingen | be quiet! Power Zone 650W | € 99,20 | € 99,20 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 181,- | € 181,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.318,07 |