diablo II bugje

Pagina: 1
Acties:

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
iemand anders al opgevallen dat als je een game joined van iemand die A5Q2 nog niet heeft gedaan, maar jij wel, dat je dan gewoon die prisoners kan redden en je dan je ral ort tal runes krijgt?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flapmo

and back is gigi!

Joa, :)

Ennuh-->heb je gemerkt dat LoD 10x meer laggy is dan DII normal?

Baals minions loaden op een Pentium 1081 mhz (van iemand die ik ken)==5 secs ofzo :D. Op me celly 400 schokbokt alles daar man :s. En Act4 kannik amper spelen vanaf river of flame, alles schokt vooral met sorc en necro, in DII hier geen last van :( (me drivers van vidkaart zijn oke)

Veel mensen zeggen dit btw, LoD==slecht geprogged

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• frim
  • Niet online
weet je zeker dat het niet komt omdat je scherm res op 800*600 staat of dat je perspective mode aan hebt? :P

Dat van baal's minions is ontzettend irri, maar had je ook in het begin bij duriel, dat hebben ze ook verbeterd. Ik denk (hoop) dat het met 1.09 wel opgelost zal zijn.

ook heb ik gemerkt dat als je je automap uitzet je iets van 10 fps meer krijgt. beetje vaag maar ach :)

Verwijderd

Ik heb het ook gehoord van een vriend met een veeel betere compu als ik.. maar zelfs heb ik nergens last van (PIII 500, 320 mb, gf2mx)

• frim
  • Niet online
ikke heb 450 mhz, 160 MB en een voodoo kaart, wat het beste is als je D2 gaat spelen. ik haal meestal rond de 30 fps en als ik mijn pc start heb ik nog 130 MB ram vrij..

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Welk OS ik heb windows me en haal makkelijk 100 fps.. en is helemaal niet laggy, er zitten bepaalde plekken in de game dat ie vertraagt (slecht gecodeerd) en daar kun je nog zo veel drivers tegen aan gooien en verschillende kaarten het helpt niet :P En in win2k wil ie al helemaal kut

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• frim
  • Niet online
win 98.. maar jouw pc is ook 2x zo snel heh

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

in diablo2 zitten heel veel bugs enz

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

FRENKPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ow hehe, :D

naja, btw die Hercules 3D Prophet II MX gaak 1 dezer dagen ff testen met meer voeding, kijken offie dan werkt :D

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 08:57
Man, check mijn geweldige fps stats onder Win 98 op een TB 800, 256 Mb en Asus V6600 Deluxe.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.vandegriendt/diablo.JPG

Mwa, je kan het nog wel spelen, maar je bent alleen beetje laat met potions gebruiken.. :( Maareh, ik zie dat jullie het over Lord of Destruction hebben, dit is in gewoon Diablo (Act 4 HELL.)

Ennuh, Secret Cow levels RULE, alleen het schokt ook als de neten. En wat ook wel lachen was trouwens, ik was met iemand aan het spelen die zwaar veel chance of getting magic item had (ik heb zelf 65% ofzo, niet zoveel, hij had meer dan 200%). Heb er zeker wel wat leuke items aan over gehouden. :) Moet ook maar es wat van die items hebben.

• aXe

aXe

[#]aXe

Toewan welke OS hebbie? in Win2k draait ie bij me maat ook tering kloteuh, zelfs al met 1 medespeler erbij.. Bij jou zie ik zelfs 6 dus dat zou al overkill bij hem zijn ;)
Moet je ook niet vergeten dat die cathedraal een heel kloteuh stuk is dat al weer meer vergt van de pc.. iig merk ik zelf ook met die heroes die uit die locks komen.. dan loop ik altijd ff wat weg en lok ik ze 1 voor 1

• frim
  • Niet online
ik kwam laatst iemand tegen die had zo'n 1000%, wist ie zelf niet precies.

Ik naar zijn items kijken, 't was een warcry barb met 2 5-socketed ist runes (die dingen kom je echt niet veel tegen) een tal-rasha's armor + ammy en en magical circlet met 2 socketed ist runes, zo'n 85%. Dan had-ie verder nog zo'n 25 7% mf small charms en andere MF spullen

Als ik zoveel had, wist ik het wel: verkopen op ebay! :P

• Toewan
Op woensdag 08 augustus 2001 09:50 schreef aXe het volgende:
Toewan welke OS hebbie? in Win2k draait ie bij me maat ook tering kloteuh, zelfs al met 1 medespeler erbij.. Bij jou zie ik zelfs 6 dus dat zou al overkill bij hem zijn ;)
Win 98 SE, maar ik ga misschien binnenkort een nieuwe HD kopen en dan Windows maar es opnieuw installeren. Maar het vreemde is, bijvoorbeeld een spel als Max Payne draait weer als een spreekwoordelijke tiet. Unreal Tournament ook, het enige spel met problemen is Diablo 2. Heeft dat spel veel swap ruimte nodig ofzo ?? Ik heb 256 Mb intern en nog ongeveer 400 Mb vrij op m'n C drive en 600 Mb op D. (hmmmz, zie net btw dat m'n temp dir in Windows 800 Mb is, weg met die troep.. :D)

• Toewan
Op woensdag 08 augustus 2001 13:03 schreef frim het volgende:
ik kwam laatst iemand tegen die had zo'n 1000%, wist ie zelf niet precies.

Ik naar zijn items kijken, 't was een warcry barb met 2 5-socketed ist runes (die dingen kom je echt niet veel tegen) een tal-rasha's armor + ammy en en magical circlet met 2 socketed ist runes, zo'n 85%. Dan had-ie verder nog zo'n 25 7% mf small charms en andere MF spullen

Als ik zoveel had, wist ik het wel: verkopen op ebay! :P
Nee, juist niet, dan zou ik er zo veel misbruik van gaan maken.. :) Hij heeft echt wat goede items voor mijn paladin gevonden namelijk. Nightsmoke Belt bijvoorbeeld, 50% damage goes to Mana. En nog wat andere dingen (en hij maar verkondigen dat hij niet veel speciaals vond.) Ik had ook nog een Unique Maul (ben de naam kwijt
edit:
Bonesnap Maul
, maar het is een bekende, 90 - 129 damage, alleen 2 handed. :'() Hij was blijkbaar echt blij met z'n set item dat ik hem gaf. :) Zo speciaal was dat item nou ook weer niet. Had hem daarna ook nog een Berserker set item gegeven, yeah, een axe met 5-18 damage ofzo.

Ik ga denk ik m'n Pala zoals de Pala op deze pagina maken.

De boots en belt heb ik dus al, Goblin Toe en Nightsmoke. Want die Nightsmoke is ERG effectief wanneer je Blessed Hammer gebruikt.

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Heb je gelezen wat er bovenaan aan die pagina staat?

NOTE:This guide is out of date for Diablo II version 1.08+ and Lord of Destruction. Some strategies herein will still be accurate, but expect some discrepancies due to the large number of changes in version 1.08+ and the Expansion Set.

En de hammerdin is niet zo sterk meer als hij voor de 1.08 patch was.. En deze guide is blijkbaar gemaakt VOOR de 1.06 patch..
Maar dit kan niet nalaten dat het een koele character word.. Laat ons horen wat er van je char word :)

• Toewan
Ow, crap, dat zie ik nu ook, maar zit er dan zoveel verschil tussen die patches ?? Ik heb nu concentration full en nog 21 of 22 (?) skills te verdelen. :) Ben er namelijk nog niet helemaal uit. Ennuh, is het de moeite om een holy water sprinkler (dmg 14-38) te laten imbuen ?? (Scepter)

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 08 augustus 2001 16:46 schreef Toewan het volgende:
Ow, crap, dat zie ik nu ook, maar zit er dan zoveel verschil tussen die patches ?? Ik heb nu concentration full en nog 21 of 22 (?) skills te verdelen. :) Ben er namelijk nog niet helemaal uit. Ennuh, is het de moeite om een holy water sprinkler (dmg 14-38) te laten imbuen ?? (Scepter)
Als je boven de lvl 30 bent moet je meestal wel een redelijke Imbue krijgen.. Welke difficulty zit je? want misschien vind je later in het spel nog een betere scepter en dan heb je spijt van je imbue.. Maar als je vind dat je niet genoeg dmg doet dan zou ik toch gaan imbuen..

En het verschil in patches is dit dus :

1.07 changes :
Paladin
- In expansion games, Blessed Hammer/Concentration combination imbalance
has been corrected.
- In non-expansion games, the Blessed Hammer/Concentration combination
remains the same.
- Zeal is now limited to 5 swings and gives an increased percentage to
Attack Rating.
- Fixed display for Vengeance's damage to reflect its actual damage.
- Salvation resistance increased.
- Increased damage for Fist of the Heavens.
- Decreased the length of time that Converted monsters fight for you.
- Increased the damage per level for Sanctuary.
- Increased the Smite damage for Holy Shield.
- Increased resistance bonus for Resist Fire, Resist Cold, Resist
Lightning, and Salvation.
- Increased the Mana regeneration rate for Meditation.
- Added melee lightning damage to Holy Shock.
- Added melee damage to undead to Sanctuary.
- Allowed Conviction to reduce an enemy's resistance to a negative value.
- Increased the player's resistance penalty for Conviction.
- Added a damage bonus to Fanaticism.

1.08 changes :
Paladin
- Increased Holy Shock's melee damage bonus.
- Decreased the power of Conviction.
- Added a casting delay for Fist of Heavens and increased its damage.
- Increased the blocking bonus that Holy Shield gives.
- conviction does not affect immunities.

So..
let vooral ook op deze van 1.07
- In expansion games, Blessed Hammer/Concentration combination imbalance
has been corrected.

Dus er was voor deze patches een imbalance..
Maar je char kan nog steeds koel zijn.. Smite rules ;)

• Toewan
Op woensdag 08 augustus 2001 20:00 schreef Shade het volgende:

[..]

Als je boven de lvl 30 bent moet je meestal wel een redelijke Imbue krijgen.. Welke difficulty zit je? want misschien vind je later in het spel nog een betere scepter en dan heb je spijt van je imbue.. Maar als je vind dat je niet genoeg dmg doet dan zou ik toch gaan imbuen..
Ik heb Hell uitgespeeld, deze scepter vond ik in Hell Secret Cow lvl, maar ik heb in het begin met m'n stomme kop een imbue verneukt aan een of ander achterlijk schild, en dat wil ik niet nog een keer. :) Ik doe nou 25-66 damage 1 hand damage. Maar de ervaring met scepters, volgens mij zijn die nooit zo heel erg hoog qua damage. Ik heb nu een imbuable Holy Water Sprinkler 14-36 damage. Maar als de imbue nu tegen valt, dan heb ik geen imbues meer.

Trouwens, dat van Zeal, dat is wel ERG slim ja, want ik had een keer een offline character met zeal 13, wanneer je een keer op de muis klikte stond ie daar maar te hakken en kon je niet wegrennen. Dat was echt slecht.

• frim
  • Niet online
als ik jouw was, zou ik geen wapen imbuen tenzij je echt een goede nodig hebt. probeer ee +2 pally skills fastest cast +3 hammer +3 con scepter te vinden of iets in de buurt daarvan.

In 1.08 is het veel beter om belts en zo te imbuen, om de ma dam voor een rare wapen te krijgen (+200%) moet je level 65 of zo zijn, en dan heb je al te veel andere random mods om echt kans te hebben op iets goeds.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Pala's zijn idd minder geworden, sorcs daarintegen ook en ama's ook (ama's minder life+mana steal, sorc heeft delay op orb zodat je weer een CB of firewall sorc mot maken, of net als ik nu doe je orb maxen) dus je bent in duels wel lekker maarja, blessed hammer is niet echt duel optie en pala is ook niet echt duel dude.

Oja, me sorc heeft nog lvl 24 warmth (door items van +4 dus over de max) en me mana raakt dus nooit op door me orb :P die intussen op lvl 14 192-199 damage doet, naast me thunderstorm :)

• frim
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 23:50 schreef Flapmo het volgende:
<snip>
pala is ook niet echt duel dude.
<snip>
Pal geen duel dude? max holy shield een goeie block% en smite/charge.. werkt als een trein, moet je jezelf es door het scherm zien vliegen.

als je als amazone cool wil doen, moet je cleglaws pincers aan doen, slows target 25% en dat werkt nu ook op bogen.. echt laggen!

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik heb nog een amazone met een gele speer die alle soorten damage doet, dus fire, ice en lightning. En die speer doet normaal ook al vet veel damage dus dat tikte lekker aan met de damage punten :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Oja vergeten met die pala :), d8 ff aan blessed hammer//concentration dude :). Maaruh dat sneller rennen heeft dus geen nut tegen ice sorc, frozen loopt langzaam or :D

• frim
  • Niet online
death's sash, cannot be frozen

ik d8 eigenlijk datelke pvp gast die wel had..

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 09 augustus 2001 11:14 schreef frim het volgende:
death's sash, cannot be frozen

ik d8 eigenlijk datelke pvp gast die wel had..
Er is meer dan death's sash.. Thank god, death's sash is maar een kutbelt..
Geef mij maar string of ears :)

Edit : En armor imbuen is vaak ook een goede keuze.

• frim
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 11:46 schreef Shade het volgende:

[..]

Er is meer dan death's sash.. Thank god, death's sash is maar een kutbelt..
Geef mij maar string of ears :)
jah maar tegen cold sorceresses is het wel de rulebelt
Edit : En armor imbuen is vaak ook een goede keuze.
ja, had ik er dat niet bij gezet? ff editen :PP elk type armor is op zich wel goed, dus alles wat defense geeft (armor, gloves,belt,boots)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Sja, danmaar hydra's casten en lekker teleporten, kijken wie sneller is, jij lopend of ik teleportend :D, thunderstorm op je pan erbij en hoppa :), je mag dan natuurlijk wel weer je resist maxxen (aura) maarja, mastery lowert hem weer :D

edit:
en dan gaat die stamina ooit wel eens op :P

En mocht het dan nog niet lukken isser altijd nog een barb of ama :)

• Shade

Shade

GuRa

Op vrijdag 10 augustus 2001 11:46 schreef Flapmo het volgende:
Sja, danmaar hydra's casten en lekker teleporten, kijken wie sneller is, jij lopend of ik teleportend :D, thunderstorm op je pan erbij en hoppa :), je mag dan natuurlijk wel weer je resist maxxen (aura) maarja, mastery lowert hem weer :D

edit:
en dan gaat die stamina ooit wel eens op :P

En mocht het dan nog niet lukken isser altijd nog een barb of ama :)
Er is meer dan genoeg equipment out there om veel van de sorc dr spells te counteren..

• frim
  • Niet online
MDR, lightning absorb.. en jouw mana is ook niet oneindig..

Verwijderd

sorcs zijn niet onoverwinnelijk..hooguit erg sterk in magische dingen.

• Shade

Shade

GuRa

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:14 schreef frim het volgende:
MDR, lightning absorb.. en jouw mana is ook niet oneindig..
Kijk, hij weet het! :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

MDR, lightning absorb.. en jouw mana is ook niet oneindig
hehe ik heb nog oude sorc met lvl 24 warmth dat gaat dus wel retehard terug, kan oneindig orbs en hydra's casten...

Dit wil niet zeggen dat mijn sorc unbeatable is natuurlijk, een ama is zwaar klote te sl8ten en een pala ook, maar et is te doen..

Ennuh hierbij ook meteen een van de irritantste eigenschappen van een ama, ze heeft guided arrow en die is "ignore defense" alleen schilden hebben daarop nut, en die ass skill (ken niet uit hoofd ass sux). Pala+lvl 20 holy shield = kutje voor ama, maar die krengen kennen hard rennen en dan zo'n klote valk erbij :(

Verwijderd

paladins zijn nare tegenstanders... voor sorcs....

Gewoon beetje "Fist Of heavens" gebruiken en je hebt geen ruk aan je Teleport meer...

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

met een goede assasin met veel points in traps heb je ook vrij weinig aan je sorceres... je ziet die dingen al zo slecht laat staan als je hard aan het rondrennen bent :)

blup

Verwijderd

Je moet ook niet rennen, gewoon teleporten en orbs schieten..... binnen 10 sec is je assasin dood.. :P
Pagina: 1