Instagram account voor stichting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
Mijn vraag

Ik wil een instagram account aanmaken voor een stichting maar ik wil als beheerder nog iemand anders toegang geven zodat hij ook kan posten.

Als ik op de helppagina kijk staat er dat ik mijn persoonlijke account moet omzetten naar een bedrijfsaccount.

Maar is het dan zo dat ik met die persoon mijn persoonlijke instagram inloggegevens moet delen? Dit lijkt mij raar.

Ik zie wel dat ik ook een heel nieuw account kan aanmaken met een nieuw emailadres maar is dit dan meteen een bedrijfsaccount? En ik zie daar dat ik een voor en achternaam moet ingeven. Ik wil niet dat deze zichtbaar is op de pagina, maar de naam van de stichting.

Ik vind de info in de helpsectie van Instagram best verwarrend. Kan iemand helderheid scheppen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Instagram app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

In de helpsectie gekeken van Instagram

Beste antwoord (via stefan1187 op 14-05-2020 21:36)

Verwijderd

Het kan. Maar het is allemaal geen hogere wiskunde. Maak gewoon een account aan. Zo houd je prive en zakelijk gewoon lekker gescheiden allemaal. Je kan altijd nog een account verwijderen later.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst een standaardaccount aanmaken via de Instagram-app. Bij gegevens vul je een willekeurige naam in (wat boeit het?). Vervolgens schakel je dat account over naar een bedrijfsaccount. Die gegevens deel je weer met die andere persoon. Klaar is kees?

Stappenplan hier -> https://business.instagram.com/getting-started?locale=nl_NL

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:10:
Je moet eerst een standaardaccount aanmaken via de Instagram-app. Bij gegevens vul je een willekeurige naam in (wat boeit het?). Vervolgens schakel je dat account over naar een bedrijfsaccount. Die gegevens deel je weer met die andere persoon. Klaar is kees?

Stappenplan hier -> https://business.instagram.com/getting-started?locale=nl_NL
Dus ik moet eerst een nieuw standaard account aanmaken en dat vervolgens omschakelen en dus niet mijn al bestaande prive account omschakelen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan. Maar het is allemaal geen hogere wiskunde. Maak gewoon een account aan. Zo houd je prive en zakelijk gewoon lekker gescheiden allemaal. Je kan altijd nog een account verwijderen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:21:
Oke, dankjewel 🙂 Dan ga ik dat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan1187
Gelukt! 🙂
Pagina: 1