Is het mogelijk om met de sblive platinum uit beide aansluitingen (voor en achter normaal) een stereo signaal te krijgen zodat ik m'n amp én versterker beide kan aansluiten?
amp = versterkerOp maandag 06 augustus 2001 19:00 schreef G-SPOTT_INC het volgende:
Is het mogelijk om met de sblive platinum uit beide aansluitingen (voor en achter normaal) een stereo signaal te krijgen zodat ik m'n amp én versterker beide kan aansluiten?
Maarreh, je wilt voor en achter verschillende signalen hebben? Volgens mij kan dat alleen met programma's die dat specifiek ondersteunen...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
gewoon ff op 2 speakers zetten...dan komt er uit beide aansluitingen het zelfe geluid.....
Da's niet waar, dan komt er geen geluid uit het achter kanaalOp maandag 06 augustus 2001 19:12 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
gewoon ff op 2 speakers zetten...dan komt er uit beide aansluitingen het zelfe geluid.....
Ja ik bedoel gewone 2x500 watt mosfet en de sennheiser headphone ampOp maandag 06 augustus 2001 19:04 schreef Flotter het volgende:
[..]
amp = versterker
Maar keb al een oplossing, de minidisc op sp/dif TOS en de versterker op SP/DIF Coax.
Ja ik bedoel gewone 2x500 watt mosfet
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je met surround mixer van creative quadraphonic (zoiets) selecteerd komt er uit allebei hetzelde geluid, en anders moet je misschien in windows zelf ook effe aangeven dat je 4 boxen gebruikt. Het kan in ieder geval wel, heb ik ookOp maandag 06 augustus 2001 19:22 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Da's niet waar, dan komt er geen geluid uit het achter kanaal
En dat is ook al niet waar, zodra je ook maar een programma start wat EAX of A3D gebruikt gaat die SBLive een soort van surround emuleren. Dan krijg je via het achter kanaal dus een ander geluid dan via het voorkanaal. Moet je maar eens Max Payne gaan spelen en alleen luisteren naar het voorste kanaal, dan hoor je de geweren bijna niet omdat die geluiden via het achterkanaal gaan.Op maandag 06 augustus 2001 20:15 schreef pelican het volgende:
[..]
Als je met surround mixer van creative quadraphonic (zoiets) selecteerd komt er uit allebei hetzelde geluid, en anders moet je misschien in windows zelf ook effe aangeven dat je 4 boxen gebruikt. Het kan in ieder geval wel, heb ik ook
Voor de wijsneuzen onder ons, ik heb in m'n 2e systeem een SBLive 1024 zitten dus daarom weet ik dit. Dat zusje van me wilde hetzelfde als de topicstarter.
Heb gelukkig zelf een yamaha SW1000XG
Ooit gekregen, kwam uit een studio of drive-in ofzo, 2x 500 RMSOp maandag 06 augustus 2001 20:02 schreef JvS het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, RMSOp maandag 06 augustus 2001 21:48 schreef G-SPOTT_INC het volgende:
[..]
Ooit gekregen, kwam uit een studio of drive-in ofzo, 2x 500 RMS![]()
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
het lijkt me sterk dat hij bij games enzo(waar je eax gebruikt) zowel amp als headphones wil gebruiken....
SB! live wordt gewoon net als een 2 kanaals soundcard geprogrammeert, de emu10k proc. zet het om in een 4 kanaals, daarom kan ik ook geen goed mixprogramma draaien, aangezien je niet kan ceuen met slechts 1 kanaal !! stupid creative, ik hoop dat het met die nieuwste telg wat beter gesteld is
Deze plek is te koop.
BPMStudio is een programma om MP3tjes mee te mixen (zoals sommige wellicht al weten). De demo is gewoon te downloaden en dit programma kan dus de front en back apart aansturen, als dat is wat je wil.
En als je uit allevier hetzelfde wil, moet je gewoon bij de software van de SB het zaakje op 4 speakers zetten.
En als je uit allevier hetzelfde wil, moet je gewoon bij de software van de SB het zaakje op 4 speakers zetten.
Ja,Op maandag 06 augustus 2001 20:20 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
En dat is ook al niet waar, zodra je ook maar een programma start wat EAX of A3D gebruikt gaat die SBLive een soort van surround emuleren. Dan krijg je via het achter kanaal dus een ander geluid dan via het voorkanaal. Moet je maar eens Max Payne gaan spelen en alleen luisteren naar het voorste kanaal, dan hoor je de geweren bijna niet omdat die geluiden via het achterkanaal gaan.
Voor de wijsneuzen onder ons, ik heb in m'n 2e systeem een SBLive 1024 zitten dus daarom weet ik dit. Dat zusje van me wilde hetzelfde als de topicstarter.
Heb gelukkig zelf een yamaha SW1000XG
ALS je EAX aanzet, zelf speel ik ook counterstrike EAX met 2 versterkers en 4 boxen, om ook scheiding voor/achter te hebben.
Wat hij vraagt is of het ook mogelijk is om 2 amp's aan te sturen met hetzelfde signaal, en als jij AEX uit laat staan gebeurt dat...
Kan dus wel
Effe goed de vraag lezen
Euihhm.. ik heb nu dus eindelijk die shit installed in me winXP, maar ik zie nergens die quadrophonic in surroundmixer.. wel in de winXP audiosetup, waar'k het dan ook heb gekozen.Op maandag 06 augustus 2001 20:15 schreef pelican het volgende:
Als je met surround mixer van creative quadraphonic (zoiets) selecteerd komt er uit allebei hetzelde geluid, en anders moet je misschien in windows zelf ook effe aangeven dat je 4 boxen gebruikt. Het kan in ieder geval wel, heb ik ook
In de creative surroundmixer vind ik enkel 4 speaker setup dewelke ik ook kies.
Echter, geen gelijk geluid door de achterste en voorste speakers
Dat quadraphonic is hetzelfde als 4-speaker-setup dacht ik.
Dat gekut met die geluidskaart is ook de reden dat ik xp eraf heb gegooid, en weer terug ben bij 2000. Suc6
Dat gekut met die geluidskaart is ook de reden dat ik xp eraf heb gegooid, en weer terug ben bij 2000. Suc6
Pagina: 1