Some things can not happen until they happen...
Sorry, kan niet. Tenzij je de hele cd als 1 mp3 opneemt. Maar het is een eigenschap van het mp3formaat dat je hikjes krijgt tussen nummers.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Kan gewoon met winamp, moet je de SqrSoft advanced crossfader plugin downloaden en dan de preset 'Gap Killer' gebruiken, doet het hier perfect met de mix cd's die in stukken zijn gehakt.
hmmm....is ff proberen dan....Op maandag 06 augustus 2001 18:59 schreef Sick_Nick het volgende:
Kan gewoon met winamp, moet je de SqrSoft advanced crossfader plugin downloaden en dan de preset 'Gap Killer' gebruiken, doet het hier perfect met de mix cd's die in stukken zijn gehakt.
thnx
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
Wat je ook kan doen... is de beta van winamp3 downloaden... daar zit dat crossfade standaard bij. Alleen is het programma natuurlijk nog niet af...
WA3 hier ff zoeken: (maar 1 mb ofzo)
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
WA3 hier ff zoeken: (maar 1 mb ofzo)
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
Verwijderd
Wat ik altijd doe is alle mp3's met nero een rewritable audio cd maken (en dan wel de 2 sec. pause weghalen natuurlijk)
en deze dan netjes digitaal met een cdspeler met dig out naar md... gaat perfect!
en deze dan netjes digitaal met een cdspeler met dig out naar md... gaat perfect!
kan ook met je md recorder gewoon die seconde eruit halen is wel iets meer werk
"If u do something do it with style, or do it at all."
Ik krijg daar nog steeds gaps mee, wel minder maar je hoort het nog steeds......Op maandag 06 augustus 2001 18:59 schreef Sick_Nick het volgende:
Ik zeg toch, het kan NIET. Check r3mix.netOp maandag 06 augustus 2001 20:42 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog steeds gaps mee, wel minder maar je hoort het nog steeds......
Fun while it lasted: World Community Grid!
volgens mij kun je ook instellen hoe erg een gap ingekort word, moeiie ff proberen met de instellingenOp maandag 06 augustus 2001 20:42 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Ik krijg daar nog steeds gaps mee, wel minder maar je hoort het nog steeds......
Of een zeldzame MD drive voor de PC kopen. Ook als 140Mb MO drive te bebruiken.
Jammergenoeg nooit doorontwikkeld.
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Verwijderd
Eh ... maak daar anders van mp3 --> cd r(w) --> md
Met nero kun je sosiewo de gaps verwijderen... doek zelf ook altijd...
Met nero kun je sosiewo de gaps verwijderen... doek zelf ook altijd...
Je kan toch gewoon met een combi speler die zooi in 1 keer goed overzetten op MD.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Met een goed "gapless" plugin van winamp.com hoor je geen pauze ertussen.
Het kan wel...
Ik neem ook wel eens trance mp3's op naar tape, dan hoor je ook geen pauzes
Het kan wel...
Ik neem ook wel eens trance mp3's op naar tape, dan hoor je ook geen pauzes
Pagina: 1