Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Pricewatch] Prijsweergave opeens niet meer te kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

• Urk
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 31-05 14:46
Zo te zien ligt het niet aan mij of de systemen die ik gebruik want op meerdere systemen viel mij op dat in de Pricewatch je bij een artikel niet meer de prijsweergave kan toggelen tussen incl en excl. BTW.
Die kon altijd wel. Is dit een bug of zijn deze features weggehaald?
Bijv hier in de linkerkolom: pricewatch: Dell UltraSharp U3419W Zwart
Ook de verzendmethode en betaalmethode filters zijn leeg/niet werkzaam... :|

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:15

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Dit ziet eruit als een bug, laat ik het dus eens bij de devvers neergooien. :)

Geachte Redactie => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat was inderdaad een bug, die nu niet meer bestaat :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True