Postnl app postafbeeldingen lijken ineens uit te staan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickD007
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-05 12:19
Hallo Allen,

Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat in de postnl app brievenbuspost-afbeeldingen ineens uit stonden (zwaar irritant want ik gebruik het best vaak). De post-meldingen komen wel binnen, maar dan zonder plaatje. Ik vermoed dat het is uitgezet om de een of andere reden, maar om het zeker te weten wil ik hierbij vragen of meer mensen dit hebben?

Alvast dank voor de reacties.

MvG,
Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Nope, komen hier nog gewoon binnen. Af en toe een hick-up (soms van een paar dagen), ik vermoed dat jij daar ook last van hebt.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hier komen, de meeste, afbeeldingen ook nog gewoon binnen.
Vooral brievenpost afbeeldingen laden erg langzaam of pas na enkele dagen. Al mijn pakketbezorgingen staan wél netjes op de foto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Wootism schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:54:
Hier komen, de meeste, afbeeldingen ook nog gewoon binnen.
Vooral brievenpost afbeeldingen laden erg langzaam of pas na enkele dagen. Al mijn pakketbezorgingen staan wél netjes op de foto.
Ik ben nieuwsgierig hoe je die pakketafbeeldingen ziet, die heb ik nog nooit gezien.

Ps bij mij werkte de briefafbeeldingen vanochtend ineens weer. Deze werkte bij mij de afgelopen 4/5 dagen niet meer.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je toevallig een pi-hole? Ik heb ook weleens problemen met de plaatjes. Ik weet ook niet waar het aan ligt. Kreeg deze week zelfs: het is erg druk, probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Sommigen hebben bij mij geen plaatje, dan is het niet ingeladen I guess. Maar de laatste week hadden ze allemaal gewoon een afbeelding.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier werkt het ook prima. Soms geen afbeelding helaas, maar dat zijn vaak dan ook pakketjes.
Of ze moeten nog in de app geladen worden.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier geeft die functie bij bijna de helft van de briefpost geen afbeelding, het is vooralsnog onbekend waarom :/ Eerst leek het erop alleen buitenlandse briefpost te zijn, later toch ook bij Nederlandse. Daarna leek het erop dat het de verpakking was, bubbelenveloppen of van die Chinese plastic zakjes met adressticker erop die t.o.v. de inhoud zo groot zijn dat ze dubbel kunnen gaan zitten, maar dat bleek het ook niet te zijn. Maar buiten de vele ontbrekende afbeeldingen doet de functie het verder wel, vanmorgen nog een foto van een afhaalkaart voor pakket bij servicepunt.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 14-05-2020 18:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickD007
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-05 12:19
Ok, dank voor alle feedback. Ze hebben het dus blijkbaar niet centraal uitgezet.

Ik heb nog even de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Cache leeggemaakt en opnieuw ingelogd, maar het probleem blijft (zowel via 4g als wifi). Daarna gebeld met de postnl helpdesk, maar die konden me ook niet echt verder helpen.

Als ik alles zo lees wordt het een kwestie van afwachten en hopen dat het zich spontaan gaat herstellen.

PS: Ik heb er nu wel weer een nieuwe frustratie bij: de postnl site chatbot die je nodig hebt om het helpdesknummer te achterhalen. Als die is ontworpen om de gebruikerservaring te verbeteren is er ergens iets heel erg misgegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 09:49
Het wisselt hier vooral per moment wanneer ik in de app kijk.
Soms zie je niks, soms alleen ouwe post, soms ineens wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

DutchKel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:58:
[...]

Ik ben nieuwsgierig hoe je die pakketafbeeldingen ziet, die heb ik nog nooit gezien.

Ps bij mij werkte de briefafbeeldingen vanochtend ineens weer. Deze werkte bij mij de afgelopen 4/5 dagen niet meer.
Had je graag een screenshot laten zien, maar is niet echt privacy proof :p

Het is een foto van het pakket tegen een zwarte achtergrond met de focus op het zendlabel zodat je ook ziet wie de afzender is.
Vind het echt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Werkt dat niet alleen voor buspakketjes? Ik heb me niet herinneren ooit een afbeelding gezien te hebben van een normaal pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 22:26
PostNL had een storing, daardoor waren de afbeeldingen niet zichtbaar. Dit hebben ze mij aangegeven via Facebook Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerIsMyName
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 10:03
Bij mij echt 100% van de post geen afbeelding op iPhone SE 2020. Heb me al afgemeld en opnieuw activatiecode aangevraagd en app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heeft niet geholpen. Weet ook niet hoe ik door alle FAQ’s en Bots het kan melden bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon0013
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-06 19:33

leon0013

Ooit waren het er twaalf

@TweakerIsMyName Dat heb ik de laatste tijd ook. ( PostNL Android app) Ik denk dat het gewoon een capaciteitsdingetje en de infrastructuur het niet kan behappen.
De laatste dagen gaat het beter maar in december was het een ramp.

[ Voor 4% gewijzigd door leon0013 op 07-01-2021 11:36 ]

7x185 Wp mono op Growatt 1500s; 4x250Wp mono op Growatt 1000s; 4x2 75Wp CdTe op Steca 500

Pagina: 1