Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag ermee willen gamen, en af en toe iets voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (Acer XF240H / 1080p), toetsebord (Razer BlackWidow), en muis (Razer DeathAdder Elite)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel verstand van PC's. Of het bouwen van PC's. Ik ga wel alles los kopen want dat scheelt veel qua prijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik niet zo'n goedkooper B merk. Het moet wel vertrouwbaar zijn. En goede bang for bucks.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD, 16gb ram
Ga je overklokken?
Weet ik niet, ik weet zelf niet echt hoe overklokken werkt, of jullie moeten het aanraden om het te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goede PC met een goede bang-for-buck, maar ik wil ook geen merken uit het lagere segment. De PC moet wel een tijdje meegaan, en niet dat ik na 1,5/2 jaar alweer voor een nieuwe moet kijken. Ik heb al wat geprobeerd qua het samenstellen van een PC. Als iets niet kan/niet goed is hoor ik dat graag.
Ik zou graag ermee willen gamen, en af en toe iets voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (Acer XF240H / 1080p), toetsebord (Razer BlackWidow), en muis (Razer DeathAdder Elite)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel verstand van PC's. Of het bouwen van PC's. Ik ga wel alles los kopen want dat scheelt veel qua prijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik niet zo'n goedkooper B merk. Het moet wel vertrouwbaar zijn. En goede bang for bucks.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD, 16gb ram
Ga je overklokken?
Weet ik niet, ik weet zelf niet echt hoe overklokken werkt, of jullie moeten het aanraden om het te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goede PC met een goede bang-for-buck, maar ik wil ook geen merken uit het lagere segment. De PC moet wel een tijdje meegaan, en niet dat ik na 1,5/2 jaar alweer voor een nieuwe moet kijken. Ik heb al wat geprobeerd qua het samenstellen van een PC. Als iets niet kan/niet goed is hoor ik dat graag.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 97,60 | € 97,60 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 469,- | € 469,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MB510L Zwart | € 52,57 | € 52,57 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock Slim | € 40,37 | € 40,37 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMSX16GX3M2A1600C10 | € 91,16 | € 91,16 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 500 White 230V - V2 | € 55,70 | € 55,70 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 109,90 | € 109,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.085,30 |
[ Voor 0% gewijzigd door gamer2020 op 14-05-2020 17:34 . Reden: grammatica ]