Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 10 netwerk delen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-06 21:22
Ik heb 2 desktops en 2 laptops waar allemaal windows 10 op staat.

Ja ik weet dat de thuisgroepen om zeep zijn geholpen om OneDrive te promoten.

Nu krijg ik het probleem dat hij niet alle computers tegelijk zie in het netwerk (bekend probleem) en ook ruzie met de rechten (bekend probleem)

Ik vind het idee van OneDrive wel leuk alleen is OneDrive mij veel te onhandig en aggresief (hij nestelt zich in allerlei programma) omdat hij virtuele schijven creëert en daarmee veel onduidelijkheid maakt.

Is er geen tool die de handigheid van de ouderwetse thuisgroepen terug brengt? Dus niet alles in de cloud gooien maar de documenten van mijn computers met elkaar deelt.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:30
Mappen delen werkt nog steeds in Windows 10. Waarom gebruik je niet gewoon een UNC pad bijv. \\192.168.1.x\Gedeeldemap.

Je kan hier ook een snelkoppeling naar maken of een netwerk locatie toevoegen in deze computer.

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True