bramspawn schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:42:
Als de koper al recht heeft op de WKOA dan is dit zo, in dit geval was hij te laat, en krijg ik van jou een valse beschuldiging als dat ik eerst heb gezegd dat ik niet aan retournering doe terwijl EERST de advertentie was geplaatst om de voeding 'als zo goed als nieuw zijnde' te verkopen. Klopt niet toch?
Wat mij betreft hoeven we hierover niet verder te discussieren, ik wou alleen de valse beschuldiging rechttrekken vanuit mijn standpunt.
Een gebruikte voeding ga ik natuurlijk niet meer als nieuw terugnemen.
Het is geen valse beschuldiging @
bramspawn. Weet je wat hier als enige NIET klopt? Dat jij hem geen retourrecht hebt geboden en de voeding niet wilt terugnemen. Dat klopt er hier niet.
Op het moment dat jij niet netjes vermeld zoals JIJ NIET gedaan hebt dat je aan retouringen doet, doe je er niet aan. En daarvoor is exact die regel zoals hierboven gequote in het leven geroepen.
Dus omdat JIJ NIET voldaan hebt aan hetgeen waar je aan MOET voldoen, heb je ervoor gezorgd dat hij 12 maanden mag retouren zonder opgave van reden. Het is niet voor niks dat ze het zo lang maken he, dat termijn.
Het is dus echt zaak dit soort dingen op orde te hebben. Want ook nu ga je weer voorbij aan mijn quote over dat jij hem geen retourrecht biedt. Je biedt het hem pas als hij er zelf mee komt, en dan ga je nu zitten zeuren dat hij te laat is terwijl je 12 maanden moet bieden.
Simpeler dan dit kan ik het niet voor je uitleggen.
[
Voor 6% gewijzigd door
poNgz0r op 14-05-2020 15:50
]