i5-11400 - 32GB DDR4 - Club3D R9 290 - Gigabyte Auorus B560M Elite- PNY XLR8 500GB - Corsair RM750 - CM HAF X
Mij was hetzelfde opgevallen, wilde het net gaan melden.
Gaat om V&A aangeboden: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 Ti X3
Bugje? Misbruik van een bugje waardoor het artikel altijd bovenaan komt te staan? Geen idee
Gaat om V&A aangeboden: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 Ti X3
Bugje? Misbruik van een bugje waardoor het artikel altijd bovenaan komt te staan? Geen idee
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
@crisp Enig idee? Ik zie niks raars aan de advertentie.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De advertentie staat inmiddels op 'vervallen' zie ik. Blijkbaar was om een of andere reden de publicatiedatum niet aangepast bij online zetten, maar ik kan niet zo goed nagaan waarom dat is gebeurd. Ik heb iig de datum nu handmatig goed gezet, al is het maar voor de vorm
Intentionally left blank
@crisp deze gebruiker plaatst normaliter advertenties met bedrijfsgegevens, deze advertentie had die niet waardoor ik vermoed dat de zakelijke advertentie als particulier is geplaatst.
Zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Formerly known as Ragdoll
Dat zou natuurlijk kunnen want daar zijn wel zaken in de code voor aangepast. Ik roep @ACM en @DaFeliX er even bij want die waren daar bij betrokkenInFamous schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:00:
@crisp deze gebruiker plaatst normaliter advertenties met bedrijfsgegevens, deze advertentie had die niet waardoor ik vermoed dat de zakelijke advertentie als particulier is geplaatst.
Intentionally left blank
Heb ik net getest: V&A aangeboden: Apple iPhone SE (2020) 64GB Zwart maar ik kan het niet reproduceren helaas.
Nee, dat zou geen invloed moeten hebben op de publicatiedatum.InFamous schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:00:
Aangezien het blijkbaar eenmalig was en iig door jou al niet is te reproduceren, wacht ik liever op een herhaling dan nu te proberen te ontdekken welke obscure omstandigheden dit veroorzaakte.
Lijkt dus op een eenmalig geval
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.