Nieuwe detonators (14.40)

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Op http://www.m3dzone.com

Ik heb ze geinstalled. En nu maar hopen dat ze mijn tnt2 niet crashen bij het openen/sluiten van menu's zoals die kl*te 12.xx deden.

Ze zijn voor 2k en 9x

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Thnx, dalijk eens proberen ..

PC Specs

Verwijderd

OMG ... :D 14.xx drivers installeren op een TNT2. Toen ik mijn TNT2 had ben ik nooit verder gegaan dan 6.xx. Ik denk dat je de 14.xx beter niet kunt gebruiken tenzij je een Geforce3 hebt.

Verwijderd

ik hoop het ook voor je.
ik ben ze nu ook aan het downloaden om ze te testen qua stabiliteit en preformance >:)

• DaZZle
Oei, ik weet niet precies wat er mis is, maar hij gooit alle instellingen en tabbladen doormekaar :(

Als ik de tv op pal wil instellen zegt hij dat hij opnieuw moet opstarten voor hij de klokfrequentie kan aanpassen, ipv direct3d instellingen heb ik meer direct3d tabbladen zien er vaag, corrupt uit...

en 3dmark zegt dat er geen goeie ondersteunde 3dkaart is.....
Nah, ik zal maar ff rebooten, misschien helpt dat... ?

Update:
Nee dus. * DaZZle gaat weer lekker terug naar 7.58 whql :)

Verwijderd

ik heb ze geprobeerd en ik ben er alleen maar op achteruit gegaan :(
bv utframes van 90fps naar 70fps :'(
pentium houd het nog steeds bij de standaard asus v7700 driver |:(

Verwijderd

Klopt het dat met de 14.xx drivers de hardware ondersteuning voor 3D textures op een GF3 geactiveerd wordt ?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
(jarig!)
vanaf 6.50 werkt geen ene detonator meer fatsoenlijk met mijn gf2 mx :(

PIII 800@804 Mhz

• DaZZle
Wat doet hij dan niet meer?
Op mijn tnt2 lopen de 12.xx vast binnen de windowsomgeving (niet tijdens het gamen). Dit schijnt een algemeen probleem te zijn in win2k (volgens mij met alpha dingen, dat fade effect loopt ie steeds bij vast. en dat zit dus niet in win9x).
De 7.58's werken wel goed. Heb je die alleens geprobeerd?

• Noedelsupke
(jarig!)
Op maandag 06 augustus 2001 19:05 schreef DaZZle het volgende:
Op mijn tnt2 lopen de 12.xx vast binnen de windowsomgeving (niet tijdens het gamen). Dit schijnt een algemeen probleem te zijn in win2k (volgens mij met alpha dingen, dat fade effect loopt ie steeds bij vast. en dat zit dus niet in win9x).
yep ik heb echt alles geprobeerd wat na 6.50 komt, en allemaal hetzelfde probleem: instellingproblemen bij spellen.......bij gp3 bv moet ik dan steeds weer als ik het opstart de resolutie opnieuw calibraten, superirri is dit, en verder hebben sommige detonators fucked up instellingsmenu in windows.........maar ja ik ben niet ontevreden met de 6.50 maar het zijn misschien wel niet de snelste das wel jammer

PIII 800@804 Mhz

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nou ik kreeg een of andere install error :? .. heb van alles geprobeerd maar kreeg ze niet geinstalleerd. Hoor er toch niet echt positieve verhalen over (gebruik nu 12.41) dus het zal wel. Ghost = altijd fijn ;) ..

PC Specs

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Hmm, ik ga hem zo testen, maar ik verw8 er niet veel van, 14.20 was ook een ramp...

• Carel
3dm2001 van (12.90)6613 naar 6344(14.40)
q3. zo'n 4 fps minder met timedemo

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 19:01 schreef ViperGTS het volgende:
Ik gebruik 7.76, die werken prima. Volgens mij de snelste die ik geprobeerd heb.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik laat die 14'ers links liggen, ik vind ze tot nu toe allemaal maar niks.

Btw, toch niet te geloven dat in een wereld van techniek, waar voor heksen en mythen geen plaats meer is, 13 als nummer nog steeds geskipt wordt ;)

Niet op voorraad.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
Op maandag 06 augustus 2001 19:05 schreef DaZZle het volgende:
Wil je det's die ECHT goed werken op een TnT2?? neem dan de Win2k522 det's
ondermeer te downloaden op ftp://rivastation.de
met deze haal ik de hoogste frames (tot 20 fps MEER (!)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Lieve mensjes de 14.x ZUIGT :(

Het lijkt wel of die detonaters telkens slechter worden!!!

Probeer tip:

Benchmark eerst 14.X dan 12.X en vervolgens 8.X detonater 8.x is dus gewoon het snelst!!!

Wat doen ze daar bij de detonatert :?

• Carel
Op donderdag 09 augustus 2001 16:26 schreef Schef het volgende:
Lieve mensjes de 14.x ZUIGT :(

Het lijkt wel of die detonaters telkens slechter worden!!!

Probeer tip:

Benchmark eerst 14.X dan 12.X en vervolgens 8.X detonater 8.x is dus gewoon het snelst!!!

Wat doen ze daar bij de detonatert :?
Maar natuurlijk..... alle systemen zijn zeker ontworpen op basis van jouw pc... :?

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 19:01 schreef ViperGTS het volgende:
Ook de 10.80s geprobeerd? Het is bekend deze geoptimimaliseerd zijn voor snelheid. De beeldkwaliteit (bv. secondary-fired rockets in UT) is in sommige gevallen slechter. Dit los je op door bij 3D settings best image-quality te kiezen. Ik gebruik deze al sinds ik mn V7100 GF2MX heb.

• Carel
Op donderdag 09 augustus 2001 16:45 schreef ImaStar het volgende:

[..]

Ook de 10.80s geprobeerd?
Misschien heeft ie het over het w2k-75hz probleem :) ???

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 16:48 schreef Carel het volgende:
Misschien heeft ie het over het w2k-75hz probleem :) ???
In z'n sig staat duidelijk Windows ME (:r) :)

p.s. lekker systeem heb je daar :9~

Verwijderd

Tip van de dag:

Detonater database -> www.guru3d.com

Advies van de dag:

Inderdaad geen systeem is hetzelfde, dus test 't voor je zelf.... :) dat zei ik toch ook in de eerst instantie, of niet :?

• Carel
Op donderdag 09 augustus 2001 16:52 schreef Schef het volgende:
Tip van de dag:

Detonater database -> www.guru3d.com

Advies van de dag:

Inderdaad geen systeem is hetzelfde, dus test 't voor je zelf.... :) dat zei ik toch ook in de eerst instantie, of niet :?
Ik begreep je denk beetje verkeerd , en idd niks is hetzelfde :)
Zoiezo, voor de gf2 wordt het echt niet beter met 12.xx of hoger
14.xx is meer voor gf3 lijkt mij, maar sneller is ie niet, maar ze zeggen dat ie mooier is ?...

• Noedelsupke
(jarig!)
Op donderdag 09 augustus 2001 16:49 schreef ImaStar het volgende:

[..]

In z'n sig staat duidelijk Windows ME (:r) :)

p.s. lekker systeem heb je daar :9~
nee mijn probleem heeft niet met win2k shit te maken, maar met Grand Prix 3

na de 6.50 werkt geen 1 detonator goed met Grand Prix 3, de latere detonators vinden het namelijk leuk om naast de gewone monitor een 2e standaars monitor te installeren waar GP3 dus niet fatsoenlijk mee overweg kan :(

gaat ie constant calibreren en daar hou ik niet van dus dan maar blijven bij de 6.50....en de tip 'probeer die en die dan eens' heeft ook geen nut want ik heb ze ALLEMAAL geprobeerd.

edit: enne doe eens gauw die :r smily weg daar wil je :(

PIII 800@804 Mhz

• Carel
Op donderdag 09 augustus 2001 17:33 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

nee mijn probleem heeft niet met win2k shit te maken, maar met Grand Prix 3

na de 6.50 werkt geen 1 detonator goed met Grand Prix 3, de latere detonators vinden het namelijk leuk om naast de gewone monitor een 2e standaars monitor te installeren waar GP3 dus niet fatsoenlijk mee overweg kan :(

gaat ie constant calibreren en daar hou ik niet van dus dan maar blijven bij de 6.50....en de tip 'probeer die en die dan eens' heeft ook geen nut want ik heb ze ALLEMAAL geprobeerd.

Tsja, zijn er geen updates voor GP3 ?.. , misschien dat ie dan wel met een andere combi werkt ?.., maak er anders een topic over bij spielerij ?
Dat je w98ME had, had ik ffetjes niet gezien, ik reply vaak al na alleen de eerste begin post gelezen te hebben :P ( alles moet zo snel mogelijk )

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 17:33 schreef ViperGTS het volgende:
:'( Niet lullig bedoeld, hoor. Ik ben gewoon geen fan van Windows ME. Ook niet van Windows98, maar ik gebruik het wel. Op het werk heb ik een PII-233 met 384MB geheugen en ik had vandaag in Matlab een crash ("windows resources exhausted") terwijl er nog 192MB vrij was :?.

Ik las eens in iemands sig het volgende:
The box said: 'minimum system requirements: Windows 95/98/ME, or better, ... so I installed LinuX !
De smiley blijft dus staan ;)

• Noedelsupke
(jarig!)
Op donderdag 09 augustus 2001 17:43 schreef Carel het volgende:

[..]

Tsja, zijn er geen updates voor GP3 ?.. , misschien dat ie dan wel met een andere combi werkt ?.., maak er anders een topic over bij spielerij ?
Dat je w98ME had, had ik ffetjes niet gezien, ik reply vaak al na alleen de eerste begin post gelezen te hebben :P ( alles moet zo snel mogelijk )
heb al 3 vergeefse topics gehad in spielerij, maar blijkbaar ben ik de enige met dat probleem ofzo

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

12.90 moet je hebben.
Pagina: 1