Gister lagen opeens al mijn (4 stuks) servers plat. Een gigantisch lawaai kwam er uit de serverruimte. Bleek dat één server gigantisch aan het blazen was. De fan was duidelijk overuren aan het maken. Wat de relatie met de andere servers was is mij nog steeds een raadsel. Server uit het rack gehaald en even stand alone geplaatst. In het begin alles vrij normaal (behalve even wat geblaas bij het opstarten). Daarna vrij normaal. Echter begon de ellende 's avonds weer. Het stopt dan ook niet meer totdat ik de server uitzet.
Het betreft een HP Proliant DL380 G9, Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2620 v4 @ 2.10GHz, 64GB RAM
Storage: 6 disken van 1,2 TB (4 in 1 array en 2 spare disks).
Op de server draait VMWware ESX6.7. Momenteel draaien er geen VM's op....
In het logbestand (ILO) kan ik niets geks vinden. Alle hardware (fan's, power, storage, memory) ziet er goed uit. Ik zie in ieder geval geen foutmeldingen of waarschuwingen staan. Maak overigens gebruik van ILO versie 2.50.
Iemand een idee wat dit kan zijn want ben nu erg huiverig om deze server weer terug te plaatsen
Alvast bedankt voor de tips.
Mvrgr.
Kees
Het betreft een HP Proliant DL380 G9, Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2620 v4 @ 2.10GHz, 64GB RAM
Storage: 6 disken van 1,2 TB (4 in 1 array en 2 spare disks).
Op de server draait VMWware ESX6.7. Momenteel draaien er geen VM's op....
In het logbestand (ILO) kan ik niets geks vinden. Alle hardware (fan's, power, storage, memory) ziet er goed uit. Ik zie in ieder geval geen foutmeldingen of waarschuwingen staan. Maak overigens gebruik van ILO versie 2.50.
Iemand een idee wat dit kan zijn want ben nu erg huiverig om deze server weer terug te plaatsen
Alvast bedankt voor de tips.
Mvrgr.
Kees