Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erwin81
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 23:26
Ik zoek:

Flagschip killer of Flagschip
Ik zoek een degelijke en betrouwbare phone waar ik de komende jaren weer mee vooruit kom.

Wat is je budget?
Het liefst tot zo'n 800 euro maar meer is ook mogelijk (moet het wel echte meerwaarde bieden)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn smartphone veel en vaak voor allerlei toepassingen, ik speel veel media af (streamen film en audio), navigeer en regel vrijwel alles in mijn leven via de smartphone.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had 2 weken een oneplus 8 pro 256GB in huis maar deze heb ik teruggestuurd omdat hij technische gebreken had en ik het design niet prettig vond. Ik ging me ook te irriteren aan de gebogen zijkanten (verkleurd + vervormd het beeld en was aanraakgevoelig) en de vingerafdruk scanner was langzaam. Toestellen die momenteel mijn interesse hebben zijn de Sony Xperia 1 II, Apple 11 pro, Pixel 4a en de Poco F2 pro

Belangrijk voor mij
Ik zoek een smartphone met een sterke batterij, min 256Gb opslag (of uitbreidbaar) een uitstekende camera, sterk updatebeleid en een scherm welke ik ook nog kan aflezen in de felle zomerzon. Ik ga meer voor kwaliteit dan kwantiteit!
Minder belangrijk: 5G, draadloos laden, 3,5 plug, waterdicht & notch

Wil graag bestellen bij belsimpel (goede ervaringen) in combinatie met een vodafone Red together abo.Wie heeft de gouden tip voor mij? :)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Je zou ook kunnen kijken naar de 7T Pro... Dat is nog steeds een uitstekend toestel voor zijn prijs. Bovendien snap ik niet waarom iedereen de 7T Pro vergeet als een keuze als je hem vergelijkt met de OnePlus 8 of de 8 Pro. Te duur en een gat in het scherm.. Zelf had ik hem ook en af en toe toch nog wel spijt dat ik die weg heb gedaan.

Anders is de 11 Pro ook echt een goed toestel, met een uitstekende accuduur en beste updatebeleid wat er op dit moment is.

Accuduur van de 11 Pro is wel ietsjes beter dan de 7T Pro, maar de 7T Pro heeft dan wel als voordeel dat hij veel sneller opgeladen kan worden.

Over de Poco en de Pixel kan ik verder niks zeggen.. ben nooit een fan geweest ervan ongeacht de prijs.

AMD Ryzen 9 5900X/MSI B550 Tomahawk/A2000 2x1TB/32GB RAM/AMD RX 6900 XT // MBP 16" 2019 i9/64GB/8TB/5500M // iPhone 12 Pro Max 512GB Silver // iPad Pro 11 inch 256GB Space Gray

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erwin81
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 23:26
Ook een tijdje een poco F1 gehad. Op software, scherm en camera na heel goed toestel..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True