Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Krijg UniFi AP-LR Long Range Access Point niet geïnstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bruce the boss
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:40
Hallo,

Ik ben in het bezit gekomen van een UniFi AP-LR Long Range Access Point maar ik krijg hem maar niet aan de gang.

Welke stappen heb ik ondernomen:

1. Ik heb een account aangemaakt op de site van UniFi
2. Ik heb de UniFi controller geïnstalleerd en de stappen verder gevolgd

Step 1: De controller een naam gegeven ( TEST)
Step 2: Ingelogd bij mijn UniFi account
Step 3: Basic configuration for your network. beiden op YES gezet.
Step 4: Mijn model geselecteerd
Step 5: Het netwerkt een naam en wachtwoord gegeven (test2 / xxxx)
Step 6 Review configuration en als ik dan op finish druk krijg ik de melding:

Cannot configure controller. Admin name can contain upper and lower letters, numbers and udnerscore.

Wat doe ik fout???

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

bruce the boss schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:12:

Cannot configure controller. Admin name can contain upper and lower letters, numbers and udnerscore.

Wat doe ik fout???
Dat staat er toch? 8)7 :?

• TECHcrime
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:54
Log in op je Ubiquiti online account. Controleer of je account geen spaties heeft (Gebruik underscores)

Zo te zien gebruik je nu 'bruce the boss'? Dit zou dan bruce_the_boss worden.

• bruce the boss
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:40
Ipv met mijn username heb ik nu ingelogd met mijn emailadres en dan krijg ik dezelfde melding.
Als ik een verkeerde username (bruce_the_boss) of verkeerd emailadres invoer kom ik ook niet verder in stap 2

Maar hij refereert inderdaad naar de admin name maar ik snap niet waar die link ligt!?
Bij stap 5 kan ik toch een willekeurige netwerknaam aanmaken?

Of moet ik de admin van de router (Experiabox) ergens gebruiken?

• TNO
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:02

TNO

cake.

Genoeg te vinden op deze foutmelding: https://community.ui.com/...ed-4722-b2e2-c54df577f157 dit is feitelijk wat @TECHcrime ook aangeeft. Let op dat je dit dus in je Unifi account doet voor je de controller koppelt

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Je maakt ook een gebruiker aan voor je Unifi controller (lokaal), dat is die "admin username".

Mijn LinkedIn!

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True