Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een smartphone voor een jongen van 11 - iPhone of Samsung? Het is zijn allereerste telefoon die hij krijgt omdat hij in september naar het middelbaar gaat.
Wat is je budget?
Het budget is maximum 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard om te bellen en sms'en
Hij speelt ook graag spelletjes. Op de telefoon gaat dit alleen om de kleine online spelletjes. Hij heeft een tablet en computer voor zwaardere spellen. Ook foto's nemen vindt hij belangrijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf eens gaan surfen als leek. We gaan voor Samsung of iPhone. Samsung draagt de voorkeur. Eerst dachten we aan de Samsung A71. Ik lees nu dat dit een plastieken behuizing heeft, niet tegen spatten kan en problemen heeft met de fingerprint om te unlocken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan me iemand raad geven? Een toestel aanbevelen? Het budget is niet groot, maar dat wil niet zeggen dat hij daarom van mindere kwaliteit moet zijn. Het is de bedoeling dat de smartphone toch enkele jaren mee gaat.
Ik zoek een?
Een smartphone voor een jongen van 11 - iPhone of Samsung? Het is zijn allereerste telefoon die hij krijgt omdat hij in september naar het middelbaar gaat.
Wat is je budget?
Het budget is maximum 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard om te bellen en sms'en
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf eens gaan surfen als leek. We gaan voor Samsung of iPhone. Samsung draagt de voorkeur. Eerst dachten we aan de Samsung A71. Ik lees nu dat dit een plastieken behuizing heeft, niet tegen spatten kan en problemen heeft met de fingerprint om te unlocken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan me iemand raad geven? Een toestel aanbevelen? Het budget is niet groot, maar dat wil niet zeggen dat hij daarom van mindere kwaliteit moet zijn. Het is de bedoeling dat de smartphone toch enkele jaren mee gaat.