Vraag
Alle reacties
WVB >>> AZ
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ahhh dus dát zijn het! Wij hebben ze ook. Zie er af en toe eentje op de muur zitten. Gelukkig niet zoveel tegelijk allemaal.
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Jep, tapijtkevertje.
Check je zolder even goed op dode muis of een achtergelaten vogelnest. Daar komen ze namelijk graag op af.
Check je zolder even goed op dode muis of een achtergelaten vogelnest. Daar komen ze namelijk graag op af.
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Ik heb dit ook wel eens. Heel veel mensen hebben wel eens last van ongedierte in huis en dat is ook normaal.
Ik heb zelf een zeer goed geïsoleerd huis en ik merk dat ik meer last heb van bijvoorbeeld stofluis. Ook al lucht je goed, ventileer als je een malle: Het is bijna niet te doen. Bij een minder geïsoleerd woning die ik heb gehad had ik dit minder.
Ik heb zelf een zeer goed geïsoleerd huis en ik merk dat ik meer last heb van bijvoorbeeld stofluis. Ook al lucht je goed, ventileer als je een malle: Het is bijna niet te doen. Bij een minder geïsoleerd woning die ik heb gehad had ik dit minder.
[ Voor 56% gewijzigd door MoldyInko op 15-05-2020 11:44 ]
Pagina: 1