Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Garantie aannemer

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• bulletproof93
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:57
EDIT: Info te specifiek en weg gehaald. Bedankt voor de hulp

[Voor 95% gewijzigd door bulletproof93 op 14-05-2020 13:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:29
Je moet een aannemer de kans geven om het te repareren.
Nu had je een afspraak gister, waar hij is niet komen opdagen. Wellicht had hij een goede reden, maar is hij jou vergeten te bellen?

Heb je zelf al contact opgenomen?

• bulletproof93
corporalnl schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:37:
Je moet een aannemer de kans geven om het te repareren.
Nu had je een afspraak gister, waar hij is niet komen opdagen. Wellicht had hij een goede reden, maar is hij jou vergeten te bellen?

Heb je zelf al contact opgenomen?
Ik begrijp je reactie maar vanwege de ervaringen met de eerste twee lekkages kan ik je garanderen dat hij niet komt opdagen. Ik heb hem geapped en gebeld. Laat ik het zo stellen: bij de vorige lekkage moest ik met een ander nummer opbellen zodat hij niet mijn belletje negeerde. Alleen zo krijg ik hem na 5 keer bellen aan de lijn, zelfs toen moest ik de rest laten repareren door de verzekering. Dit gebrek is niet verzekerd en de schade kan heel snel stijgen aangezien ik onderburen heb.

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:29
bulletproof93 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:44:
[...]

Ik begrijp je reactie maar vanwege de ervaringen met de eerste twee lekkages kan ik je garanderen dat hij niet komt opdagen. Ik heb hem geapped en gebeld. Laat ik het zo stellen: bij de vorige lekkage moest ik met een ander nummer opbellen zodat hij niet mijn belletje negeerde. Alleen zo krijg ik hem na 5 keer bellen aan de lijn, zelfs toen moest ik de rest laten repareren door de verzekering. Dit gebrek is niet verzekerd en de schade kan heel snel stijgen aangezien ik onderburen heb.
Info als dit missen we heel erg. Daarnaast kan je juridisch niet zomaar een ander bedrijf laten komen om het te laten repareren. Als je het juridisch wil aanpakken, zal dat in eerste instantie via de aannemer gaan om het alsnog te laten repareren. Doet hij dit uiteindelijk niet dan heb je kleine kans dat je dan het via een ander kan doen onder zijn kosten.

Maar dit is een proces van zeker maanden als niet jaren. ( kan me ergens een schilder topic herinneren )

Edit gevonden: Juridisch geschil met schilder - expertise nodig

Dit had 2 jaar nodig voordat het eindelijk rond was.

[Voor 6% gewijzigd door corporalnl op 14-05-2020 13:50]

• bulletproof93
corporalnl schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:48:
[...]

Info als dit missen we heel erg. Daarnaast kan je juridisch niet zomaar een ander bedrijf laten komen om het te laten repareren. Als je het juridisch wil aanpakken, zal dat in eerste instantie via de aannemer gaan om het alsnog te laten repareren. Doet hij dit uiteindelijk niet dan heb je kleine kans dat je dan het via een ander kan doen onder zijn kosten.

Maar dit is een proces van zeker maanden als niet jaren. ( kan me ergens een schilder topic herinneren )

Edit gevonden: Juridisch geschil met schilder - expertise nodig

Dit had 2 jaar nodig voordat het eindelijk rond was.
Dank, dan nog even geduld hebben en anders moet ik even kijken of dat wat wordt.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:11

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Modbreak:Topicstarts leeghalen beginnen we niet aan... Dan krijg je een gegarandeerd slotje.

[Voor 36% gewijzigd door Señor Sjon op 14-05-2020 14:04]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True