Toon posts:

TT Pure Plus12 + Masterbox Lite 5

Pagina: 1
Acties:

• krookzy
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Hi iedereen,

Zonet werden mijn TT Pure Plus 12's geleverd en probeerde ik deze te installeren op mijn Masterbox Lite 5.
De bovenste 2 kon ik zonder problemen installeren dmv de kleine schroefjes (zie foto 1).

De onderste fan kan ik niet installeren aangezien de grootte van de gaatjes verschillend is en de kleine schroefjes hier niet door kunnen (zie foto 2). De langere schroeven die werden meegeleverd geraken er wel door, maar dan heb ik precies een moer nodig om deze aan te spannen (zie foto 3)?

Iemand die dit ook al heeft meegemaakt en weet wat ik kan/moet bestellen om de onderste fan aan te sluiten?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Puur om even mee te denken, ik neem aan dat je bedoeld dat je deze aan je CPU koeler wil bevestigen (niet op je Masterbox Lite 5 kast)?

Om welke koeler gaat het? Volgens mij heeft iedere koeler een eigen manier om fans vast te maken. De lange schroeven zijn voor bevestiging aan een radiator. Dus je hebt naar mijn weten iets anders nodig om de fans te bevestigen. Misschien meer iets wat bij de CPU koeler meegeleverd is.

[Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 14-05-2020 13:23]

...

• krookzy
Neen, CPU koeler heb ik al :), dit zijn case fans (vooraan de kast).
Enkel hebben ze dus voor de onderste case fan een andere grootte van gat voorzien (waarschijnlijk omdat je niet echt kan schroeven op die plaats doordat er te weinig ruimte is om een schroevendraaier te plaatsen.
Maar ik weet niet wat ik dan wel kan/moet gebruiken om daar mijn case fan te bevestigen?

• krookzy
Zoals ik dacht heb ik het kunnen oplossen door 4 kleine moertjes te kopen in de stock a. die op de schroef passen. Mochten er nog mensen met dit probleem verveeld zitten, dit is een zeer goedkope oplossing :)!

Topic afgesloten!

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee