Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

3 Monitoren GamePC

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Onderwerpen

Vraag

• Fderooij
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
Mijn vraag
Goedemorgen, heel recent een nieuwe game PC laten bouwen voor een SIM. Alles staat, nu alleen nog 3 monitoren. Ik draai met een RX 5700 XT kaart, iemand een goede aanbeveling voor 3 monitoren? Het liefst met bevestiging (achterkant) punten voor een stand. IPS, VA of TN? 144hz of lager?

Relevante software en hardware die ik gebruik
RX 5700 XT

Maximale kosten:
€250 a 300 per stuk

Alle reacties

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-06 19:07
Welke resolutie? Heb je al gekeken wat je Kaart max aan kan sturen? Welke beugel heb je? Of moet je ook nog een ophangbeugel kopen want dat kan verschillende maten hebben qua VESA maat.. welke spellen wil je op de SIM spelen?

Zo veel vragen..

• Joostk
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 17:14

Joostk

Barkrukprofeet

Die kaart is zeer geschikt voor Quad HD resoluties.
Ik zou geen 4k monitoren nemen.

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18-06 15:18
Voor 250 a 300 per stuk kan je IPS wel vergeten.

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True