Hi allen,
Ik heb onlangs al mijn videokaart en voeding vernieuwd maar ik merk toch dat mijn 2e gen i5 cpu een aardige bottleneck is geworden. Die wil ik dus gaan upgraden, ik ben dus op zoek naar een nieuw moederbord, geheugen, cpu en eventueel een cpu koeler.
Dit ga ik hergebruiken:
- Behuizing pricewatch: Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0
- Videokaart pricewatch: MSI Radeon RX 5700 MECH GP OC
- Voeding pricewatch: Corsair RM750x (2018) Zwart
- SSD's pricewatch: Samsung 860 EVO 1TB
Ik zoek een?
Ik heb dit bij elkaar gezocht, de CPU omdat hij de meeste waarde lijkt te leveren voor de prijs tegenover bijv. de i5 van intel. Moederbord voor de AMD X570 chipset en PCI-E 4.0, geheugen verder niet zo spannend en de CPU koeler omdat de Ryzen zoals ik het lees nog wel eens warm kan worden.
Zien jullie nog betere keuzes voor de producten die ik heb uitgezocht?
Wat is je budget?
Zo'n € 400,- a €500,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd voorkeur gehad voor Intel cpu's omdat ik hier altijd erg stabiele systemen mee heb gehad. Maar aangezien AMD nu met Ryzen echt wel veel specs levert voor de prijs in vergelijking met Intel wil ik de overstap wel maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen zoals WoW Classic, Call of Duty Warzone
Ik heb onlangs al mijn videokaart en voeding vernieuwd maar ik merk toch dat mijn 2e gen i5 cpu een aardige bottleneck is geworden. Die wil ik dus gaan upgraden, ik ben dus op zoek naar een nieuw moederbord, geheugen, cpu en eventueel een cpu koeler.
Dit ga ik hergebruiken:
- Behuizing pricewatch: Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0
- Videokaart pricewatch: MSI Radeon RX 5700 MECH GP OC
- Voeding pricewatch: Corsair RM750x (2018) Zwart
- SSD's pricewatch: Samsung 860 EVO 1TB
Ik zoek een?
Ik heb dit bij elkaar gezocht, de CPU omdat hij de meeste waarde lijkt te leveren voor de prijs tegenover bijv. de i5 van intel. Moederbord voor de AMD X570 chipset en PCI-E 4.0, geheugen verder niet zo spannend en de CPU koeler omdat de Ryzen zoals ik het lees nog wel eens warm kan worden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 175,05 | € 175,05 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 87,44 | € 87,44 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 453,44 |
Zien jullie nog betere keuzes voor de producten die ik heb uitgezocht?
Wat is je budget?
Zo'n € 400,- a €500,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd voorkeur gehad voor Intel cpu's omdat ik hier altijd erg stabiele systemen mee heb gehad. Maar aangezien AMD nu met Ryzen echt wel veel specs levert voor de prijs in vergelijking met Intel wil ik de overstap wel maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen zoals WoW Classic, Call of Duty Warzone
[Voor 5% gewijzigd door Bluebe op 14-05-2020 19:22. Reden: lijstje geupdate met andere componenten]