Hoi, bedankt voor het nemen van de tijd om dit te lezen. Ik ben opzoek naar een PC en heb hieronder beschreven hoe en wat. Excuses als dit niet is zoals gehoopt, ik ben vrij nieuw op het Tweakers Forum, dus feedback is welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de nieuwe, relevante games als Valorant, GTA, Minecraft etc. kunnen spelen op het systeen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €500-550. De assemblage van de onderdelen is hierbij niet van belang. Dit doe ik zelf met behulp van vrienden die er verstand van hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen componenten. Wel heb ik de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sinds ik de computer helemaal nieuw bouw, heb ik alle nodige onderdelen nog nodig. Het is een vrij klein budget, dus ik weet ongeveer wat ik voor mijn geld kan krijgen. Qua opslag, heb ik niet heel veel nodig. Een kleine SSD in het begin is prima, deze zal ik later uitbreiden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bijzondere eisen heb ik niet, alleen het voor de hand liggende, zoals zo min mogelijk geluid, maar dat ligt aan wat binnen het budget valt.
Ga je overklokken?
Overclocken zal in het begin niet nodig zijn. Eventueel iets voor later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben opzoek naar de beste onderdelen voor mijn budget. Ik wil er dan ook zoveel mogelijk uithalen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de nieuwe, relevante games als Valorant, GTA, Minecraft etc. kunnen spelen op het systeen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €500-550. De assemblage van de onderdelen is hierbij niet van belang. Dit doe ik zelf met behulp van vrienden die er verstand van hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen componenten. Wel heb ik de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sinds ik de computer helemaal nieuw bouw, heb ik alle nodige onderdelen nog nodig. Het is een vrij klein budget, dus ik weet ongeveer wat ik voor mijn geld kan krijgen. Qua opslag, heb ik niet heel veel nodig. Een kleine SSD in het begin is prima, deze zal ik later uitbreiden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bijzondere eisen heb ik niet, alleen het voor de hand liggende, zoals zo min mogelijk geluid, maar dat ligt aan wat binnen het budget valt.
Ga je overklokken?
Overclocken zal in het begin niet nodig zijn. Eventueel iets voor later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben opzoek naar de beste onderdelen voor mijn budget. Ik wil er dan ook zoveel mogelijk uithalen.