Ik heb een Dell XPS 15 7590 (februari 2020 gekocht). Hierin zit de Killer wifi kaart in. Online lees ik hier slechte ervaringen over en tevens merk ik thuis ook dat het bereik zeer slecht is terwijl ik nog geen 5 meter van de router zit. Nu wil ik gebruik maken van mijn garantie bij Dell en vragen of ze er een Intel wifi kaart kunnen inzetten.
Mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit moet aanvragen?
Wat moet ik zeggen bij de service desk van Dell? Ik ben namelijk bang dat als ze de laptop testen, ze zeggen dat het product naar behoren werkt. Echter ben ik (zoals iedereen online) niet te spreken over de wifi verbding.
Ik heb de laatste software en driver updates uitgevoerd op mijn Dell, dus aan een update ligt het hoogstwaarschijnlijk niet.
Heb je ervaring met het proces, laat dit me dan weten.
Alvast bedankt voor alle tijd en moeite om mij te helpen

Met vriendelijke groet,
Juul van de Wal
Mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit moet aanvragen?
Wat moet ik zeggen bij de service desk van Dell? Ik ben namelijk bang dat als ze de laptop testen, ze zeggen dat het product naar behoren werkt. Echter ben ik (zoals iedereen online) niet te spreken over de wifi verbding.
Ik heb de laatste software en driver updates uitgevoerd op mijn Dell, dus aan een update ligt het hoogstwaarschijnlijk niet.
Heb je ervaring met het proces, laat dit me dan weten.
Alvast bedankt voor alle tijd en moeite om mij te helpen
Met vriendelijke groet,
Juul van de Wal