Snelle ftp voor test

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Topicstarter
Weet iemand een snelle ftp voor een test ? Hij moet minimaal 55k/s zijn, want ik heb adsl. Bij mij werkt namelijk de ftp niet goed :?

Wel legaal natuurlijk ;)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05
ik weet wel een snelle ja,
maar ligt eraan wat je ermee wil..

ennuuhh... 55k/s is nie snel moet ik zeggen :D

//

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:38
ftp.xs4all.nl

Das wel een redelijk snelle

-

Verwijderd

Daar heeft XS4ALL een speciaal testbestand voor: ftp://ftp.xs4all.nl/pub/test/10mb.bin

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

wat bedoel je trouwens met de ftp werkt niet goed??

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 18:19 schreef HGM het volgende:
wat bedoel je trouwens met de ftp werkt niet goed??
Dowenloaden met 6 k/s.....

Bij xs4all ook maar 7,5 k/s :?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Laat maar...

Johny: volgend keer mag je ook een bericheie over icq sturen, dan haal ik het gewoon weg, hoef je niet zo te doen.

Reactie op modbreak : Tja, uh, weet ik veel, dis de eerste keer dat ik een mod break zie....

<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Je doet er verstandig aan om met je handjes van een modbreak af te blijven.
Als ik je opmerking weg had willen halen had ik dat zelf wel gedaan, ik wilde je er alleen op wijzen dat dat ongewenst gedrag is.
Aan modbreaks komen is niet zo heel erg tactisch, doe dat in het vervolg ook niet meer.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>

Ecodan warmtepomp

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 06 augustus 2001 18:17 schreef johnny appleseed het volgende:
Daar heeft XS4ALL een speciaal testbestand voor: ftp://ftp.xs4all.nl/pub/test/10mb.bin
Snel zat, 183 KB/sec gem. met chello. Max van chello is 1.5 Mbit = 187.5 KB./sec dus dat zit wel goed hier :)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:38
Nix aan de hand met Xs4All.

Hier ook gemiddeld 185 KB/s met @Home.

Jouw ADSL verbinding is gewoon niet snel genoeg.

-

Verwijderd

dat ding haalt maar 266kb/s. dan kan je nog steeds niks testen

• man-o-script
Op maandag 06 augustus 2001 19:06 schreef JT het volgende:

[..]

Nee, jij hebt zeker zo'n 600 mb p/s verbinding en je lacht zeker iedereen uit die langzamer hebt ? Van mannetjes zoals jij walg ik :r
he relax man, zo bedoelde ik het niet... :)
maar de gemiddelde ftp die ik ken trekt makkelijk 55kb, dus vandaarrrrrrrr...

//

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 19:29 schreef man-o-script het volgende:

[..]

he relax man, zo bedoelde ik het niet... :)
maar de gemiddelde ftp die ik ken trekt makkelijk 55kb, dus vandaarrrrrrrr...
Ow, ok, sorry :) Wat ik bedoel is dat het denk ik aan mijn comp ligt. Moet ook is dat zootje opnieuw installen enzow.

Ecodan warmtepomp

• man-o-script
maar is het echt alleen met de ftp?
of ook met de rest? ook via http enzo?

//

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Alleen ftp, en http lijkt de laatste tijd ook wat minder te zijn nu je het zegt. Maar bijvoorbeeld met audiogalaxy kom ik zelfs gemakkelijk aan de 60 k/s...

Ecodan warmtepomp

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
1,25 mb/sec volgens IE. @home corp netwerk >:)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 19:06 schreef JT het volgende:
Johny: volgend keer mag je ook een bericheie over icq sturen, dan haal ik het gewoon weg, hoef je niet zo te doen.
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Je doet er verstandig aan om met je handjes van een modbreak af te blijven.
Als ik je opmerking weg had willen halen had ik dat zelf wel gedaan, ik wilde je er alleen op wijzen dat dat ongewenst gedrag is.
Aan modbreaks komen is niet zo heel erg tactisch, doe dat in het vervolg ook niet meer.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
En johnny appleseed is nog erg mild hier IMHO.

Het weghalen van een modbreak met een ik-weet-het-beter-air van hier tot Tokyo getuigt van weinig takt, bijzonder veel arrogantie, en het lijkt bovendien alsof het nut van de waarschuwing niet tot je door is gedrongen.

Je flamed, en vervolgends schrijf je de les voor aan een mod, Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je zijn naam ook nog eens fout schrijft |:(

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 20:43 schreef Negotiator het volgende:

[..]

En johnny appleseed is nog erg mild hier IMHO.

Het weghalen van een modbreak met een ik-weet-het-beter-air van hier tot Tokyo getuigt van weinig takt, bijzonder veel arrogantie, en het lijkt bovendien alsof het nut van de waarschuwing niet tot je door is gedrongen.

Je flamed, en vervolgends schrijf je de les voor aan een mod, Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je zijn naam ook nog eens fout schrijft |:(
Ok, en jij geen arrogantie ? Mij ff de les voorlezen alsof jij veel meer bent dan mij ? Ieder mens is gelijk. Mij ff gaan vertellen wie ik ben ? En een mierenneuker (weet geen ander NL woord ervoor,sorry) ben je ook nog als je gaat vertellen dat ik z'n naam verkeerd schrijf. Ga eerst maar is goed nadenken over wie jezelf bent. Ik heb nog nooit van z'n leven een mod break gezien, dus hoe de fok moet ik dat weten ?

En weet je wat een vergissing is ? Ik dacht dat hij mij ff zat uit te lachen en dus zeg ik wat terug. Maar ik heb al m'n excuses aangeboden tegen degene waartegen ik wat zei. Bemoei je voortaan gewoon niet meer met mijn of andermans zaken.

Ecodan warmtepomp

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, eerst stond er "alsof jij mod bent" en dat ben ik dus inderdaad, maar dat heb je geloof ik zelf al ondekt.

Reactie op de rest komt wel als je klaar bent met editten. Op een steeds veranderende post is lastig op reageren |:(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 06 augustus 2001 22:24 schreef JT het volgende:
Ok, en jij geen arrogantie ? Mij ff de les voorlezen alsof jij veel meer bent dan mij ? Ieder mens is gelijk. Mij ff gaan vertellen wie ik ben ? En een mierenneuker (weet geen ander NL woord ervoor,sorry) ben je ook nog als je gaat vertellen dat ik z'n naam verkeerd schrijf. Ga eerst maar is goed nadenken over wie jezelf bent. Ik heb nog nooit van z'n leven een mod break gezien, dus hoe de fok moet ik dat weten ?

En weet je wat een vergissing is ? Ik dacht dat hij mij ff zat uit te lachen en dus zeg ik wat terug. Maar ik heb al m'n excuses aangeboden tegen degene waartegen ik wat zei. Bemoei je voortaan gewoon niet meer met mijn of andermans zaken.
Wat denk je nou eigenlijk dat een moderator als functie heeft???

Het forum in goede banen leiden.
Dus ook "erg slechte reacties" (flames etc) weghalen.

Moderators uit een ander forum (zeker eentje in de zelfde Hoofdgroep) hebben heus nog wel wat te zeggen verder in forums waar ze niet modden.

Je reactie is niet echt beleefd (zacht gezegd).

Hou de rest van de thread nu netjes jongens.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Het enigste wat ik wou zeggen is dit : ik heb m'n excuses al aangeboden aan degene tegen wie ik uitviel en dat van die mod break wist ik ook niet. En dat mag gewoon worden gezegd, hoeft echt niet tegen mij bijdehand worden gedaan. Als er gewoon word gezegd dat ik eigenlijk niet aan een mod break mag komen, dan was alles opgelost. Nu gaat ie mij ff lekker de grond in boren. Het spijt me zeer, maar dan lok je gewoon wat uit.

ACM : met een antwoord als de jouwe kan ik veel meer. Je zegt het normaal en lokt nix uit. Daar zal ik veel eerder naar luisteren.

Maar laten we is verder gaan :

iemand enig idee waar mijn probleem zijn oorsprong kan vinden ?

Ecodan warmtepomp

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 06 augustus 2001 22:40 schreef JT het volgende:
Het enigste wat ik wou zeggen is dit : ik heb m'n excuses al aangeboden aan degene tegen wie ik uitviel en dat van die mod break wist ik ook niet. En dat mag gewoon worden gezegd, hoeft echt niet tegen mij bijdehand worden gedaan. Als er gewoon word gezegd dat ik eigenlijk niet aan een mod break mag komen, dan was alles opgelost. Nu gaat ie mij ff lekker de grond in boren. Het spijt me zeer, maar dan lok je gewoon wat uit.
Daar reageerde ik iig niet op.
Ik geloof dat je excuses wel aanvaard zijn.
Op maandag 06 augustus 2001 18:17 schreef johnny appleseed het volgende:
Die haalt bij mijn adsl maar 380KB/sec :(
De files die cistron ter beschikking haal ik ook maar 500KB/sec op.

Als je het echt goed wilt testen, zou ik es bij ftp.nl.uu.net kijken en es een van de iso's oid downloaden...
Iig een lekker groot test bestand :)
Daar heb ik wel es 800KB/sec gehaald *D

(kilobytes per seconde dus)

Verwijderd

En nou ben ik het zat.
"Nu gaat ie mij ff lekker de grond in boren."
Afgelopen met dat gedonder, Negotiator is geheel correct gebleven in deze draad.
Hij is net als ik moderator en heeft dus de taak om dit forum netjes te houden.
Je krijgt bij deze een officiële waarschuwing vanwege herhaaldelijk flamen tegen een crewmember.
Je mag een nieuwe thread van me openen, deze gaat dicht omdat er zo veel rotzooi instaat.
Wees in het vervolg een beetje voorzichtig en gedraag je normaal, dat wil je van een ander ook tegen jou hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.