Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mainstream laptop met een goed scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aouwe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-03 16:32
Ik zoek voor mijn stiefzoon een laptop voor thuis. Deze jongeman is verstandelijk beperkt, maar heeft geen problemen met apparaten als laptops of android GSM, en speelt veel op de playstation. De laptop hoeft dus niet Thin and Light te zijn. Voor buiten zijn kamer, of in de tuin gebruikt hij binnenkort een tablet, die moet ik nog voor hem bestellen. Een windows laptop. De laptop wordt voornamelijk voor internet en Youtube gebruikt.

Wat is je budget?
800 tot 1250

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zelf niet zo'n fan van Acer. In het verleden hebben we nogal wat Acer laptops gehad, maar die waren niet erg betrouwbaar. Mogelijk is dit niet meer aan de orde. Mijn vrouw heeft al diverse laptops van Asus gehad, en daar zijn we wel tevreden over, je moet er alleen geen koffie overheen gooien.

Ik heb zelf veel zitten neuzen, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. Ook de Laptop Best Buy Guide bekeken. Op zich is de Acer Aspire 7 niet verkeerd, de prijs is ook wel oke, maar als je dan leest dat het toetsenbord niet geweldig is, het scherm niet echt helder kan, en nog wat dingetjes, dan denk ik bij mezelf, misschien zijn er betere keuzes.

Gekeken naar de Asus TUF Gaming A15 FX506IU-AL109T. Is een laptop met een hoger prijskaartje, maar een snelle processor, een aardige videokaart, een grote ssd. Aan de andere kant zie je in reviews op Youtube dat het beeldscherm niet echt geweldig is. Niet erg helder, niet erg kleurrijk. Aan de andere kant, hij zit meestal in een nogal donkere kamer, hij houdt de gordijnen altijd dicht, spellen speelt hij op de playstation, en is het misschien allemaal overkill. Ik kijk er ook een beetje naar vanuit mijn eigen wensenlijstje, en dat is voor hem waarschijnlijk allemaal niet belangrijk. Aan de andere kant, naar het beeldscherm kijken doe je wel constant, dan is het wel leuk als dat er een beetje goed uitziet, en is de kwaliteit van het scherm belangrijker dan een hele snelle processor en een snelle videokaart. Hij wil het liefst een 15 inch laptop in de kleur zilver.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-03 16:32
Hier mag een slotje op, ik heb toch de Aspire 7 gekocht, nieuw model dat net uit is, de Acer Aspire 7 A715-74G-73BB.....

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True