Hallo allen,
Graag zou ik voor het eerst mijn eigen game pc willen gaan samenstellen. Nu heb ik weinig tot geen verstand van computers. Gelukkig zijn mijn Google skills wel aanwezig en heb ik een lijstje weten samen te stellen van de verschillende componenten. Daarbij graag jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1.000 euro voor de desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, totaal nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij mijn lijstje:
Zoals je ziet een aantal dubbele componenten. Graag jullie mening welke keuze hierin het beste te kunnen maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwste games zorgeloos te kunnen gamen voor een aantal jaar.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet..
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening op mijn build tot nu toe. Of alles bij elkaar past en onderling het beste uit elk onderdeel te kunnen halen binnen het budget. Hierin ook geen onnodige kosten te maken.
Alvast bedankt voor jullie tijd. Ben benieuwd naar de reacties!
Graag zou ik voor het eerst mijn eigen game pc willen gaan samenstellen. Nu heb ik weinig tot geen verstand van computers. Gelukkig zijn mijn Google skills wel aanwezig en heb ik een lijstje weten samen te stellen van de verschillende componenten. Daarbij graag jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, shooters.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1.000 euro voor de desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, totaal nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij mijn lijstje:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 119,79 | € 119,79 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OC | € 311,13 | € 311,13 |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 1660 Super SC Ultra Gaming | € 290,11 | € 290,11 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR600 (with ODD) | € 69,70 | € 69,70 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
1 | Ventilatoren | Arctic F12 PWM PST, 120mm | € 5,45 | € 5,45 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB | € 78,19 | € 78,19 |
1 | Voedingen | Corsair CX550 | € 70,79 | € 70,79 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.323,04 |
Zoals je ziet een aantal dubbele componenten. Graag jullie mening welke keuze hierin het beste te kunnen maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwste games zorgeloos te kunnen gamen voor een aantal jaar.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet..
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening op mijn build tot nu toe. Of alles bij elkaar past en onderling het beste uit elk onderdeel te kunnen halen binnen het budget. Hierin ook geen onnodige kosten te maken.
Alvast bedankt voor jullie tijd. Ben benieuwd naar de reacties!