Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

protocol gezocht voor connectie robotmaaier ICS2000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• gboot
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 17-11 10:14
Mijn vraag
Al enige tijd zoek ik naar mogelijkheid tot verbinding tussen grasmaaier Robolinho 500I met ICS2000 om met app te bedienen. Geen idee welk protocol nodig is. Fabrikant AL-KO gaat ervan uit dat dongel Lemonbeat en Innogy Gateway nodig zijn (totaal >250 euro). Ik vermoed dat er alternatieven zijn om connectie te maken. De app AL-KO Intouch voor bediening van de robot ziet geen wifiverbinding, of wordt niet verzonden?
Misschien moet ik toch die dure apparaten aanschaffen maar wil eerst zekerheid dat er geen alternatief is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Al-KO Intouch
robotmaaier AL-KO robolinho 500I

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...IFTTT

Iemand ervaring hiermee
Groet van Gerhard

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True