Hallo,
Met Cyberpunk 2077 release om de hoek en het steeds slechter functioneren van mijn huidige pc ben ik op zoek naar een toekomst bestendige gaming desktop van rond de 2000 euro. Er zijn al aardig wat topics over deze range, maar zag toch duidelijk verschil in advies GPU, vandaar dat ik een topic start met mijn persoonlijke wensen.
Mijn ruim 3 jaar oude huidig systeem; Intel i5 4460 + Geforce GTX 1050Ti + G1 Sniper B5 begint problemen te geven met het afspelen van media op 4K tv en heeft een aantal bluescreens gehad in de afgelopen maand.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair voor gamen. Secundair voor afspelen van media op 4K tv. Daarnaast hobby modellen Zbrush/Blender/UE.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard + 1TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomst proef systeem met goede videokaart en 32GB RAM omdat ik switch tussen gaming monitor en 4K tv. Op de 4K tv hoef ik niet te kunnen gamen. Zou wel leuk zijn overigens.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Wat betreft CPU maak ik uit soortgelijke adviezen op dat AMD nu de norm is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn er kasten die jullie adviseren voor wat stoffigere ruimtes? Woont met roker.
Ga je overklokken?
Als de games over 3/4 jaar daar om vragen ja
Wat verwacht je van ons?
Is dit qua prijs - prestatie een goede setup? Kan ik hiermee 3-5 jaar mee door?
Bevestiging of de onderdelen passen en op elkaar afgestemd zijn.
Daarnaast ben ik benieuwd of het haalbaar is om op dit systeem te gamen met 4K monitor (en wat voor monitor jullie adviseren)
Met Cyberpunk 2077 release om de hoek en het steeds slechter functioneren van mijn huidige pc ben ik op zoek naar een toekomst bestendige gaming desktop van rond de 2000 euro. Er zijn al aardig wat topics over deze range, maar zag toch duidelijk verschil in advies GPU, vandaar dat ik een topic start met mijn persoonlijke wensen.
Mijn ruim 3 jaar oude huidig systeem; Intel i5 4460 + Geforce GTX 1050Ti + G1 Sniper B5 begint problemen te geven met het afspelen van media op 4K tv en heeft een aantal bluescreens gehad in de afgelopen maand.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair voor gamen. Secundair voor afspelen van media op 4K tv. Daarnaast hobby modellen Zbrush/Blender/UE.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard + 1TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomst proef systeem met goede videokaart en 32GB RAM omdat ik switch tussen gaming monitor en 4K tv. Op de 4K tv hoef ik niet te kunnen gamen. Zou wel leuk zijn overigens.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Wat betreft CPU maak ik uit soortgelijke adviezen op dat AMD nu de norm is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn er kasten die jullie adviseren voor wat stoffigere ruimtes? Woont met roker.
Ga je overklokken?
Als de games over 3/4 jaar daar om vragen ja
Wat verwacht je van ons?
Is dit qua prijs - prestatie een goede setup? Kan ik hiermee 3-5 jaar mee door?
Bevestiging of de onderdelen passen en op elkaar afgestemd zijn.
Daarnaast ben ik benieuwd of het haalbaar is om op dit systeem te gamen met 4K monitor (en wat voor monitor jullie adviseren)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 298,45 | € 298,45 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 145,30 | € 145,30 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 834,05 | € 834,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 201,32 | € 201,32 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.799,86 | ||