Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Met muiswiel horizontaal scrollen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:44
Misschien heel stom maar kan het niet vinden in de instellingen van de muis en al googlend kom ik ook niet echt verder. Ik wil graag dat ik dmv het ingedrukt houden van het wiel vd muis icm het horizontaal bewegen van de muis mijn window dezelfde kant op schuift. Gebruik dit eigenlijk altijd maar vandaag merkte ik op dat het niet meer werkte.

Gebruik het vooral in excel waarbij ik graag even snel helemaal naar links scroll op deze manier ipv de balk onderin te gebruiken.

Alle reacties

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:07

Eagle Creek

Breathing security

Heb je aparte muisdrivers geïnstalleerd?

Is het probleem alleen in excel? Heb je titelblokkering aanstaan?

En wellicht dat dit nog helpt: https://thesmartmethod.co...-with-the-mouse-in-excel/

[Voor 77% gewijzigd door Eagle Creek op 16-05-2020 15:22]

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~ Microsoft Surface Experienced User: RT, 2, Pro 3, Pro 4, Pro 5, Pro 6, Book, Book 2, Headphones

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True