"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zelfde mic gebruikt als voor de podcast, daar ligt het niet aan. Wel heb ik vermoedelijk iets te hard opgenomen, waardoor er achteraf veel teruggeschroefd moet worden. Ik zal het topic even aan de editter doorgeven, wellicht dat die meer info kan geven.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:08:
Idd, lijkt wel ingesproken met een goedkoop headset microfoontje.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Misschien een andere houding (dichter bij de mic, bijvoorbeeld) of zo.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Trust me, ligt het niet aan :-). Ik neem al jaren audio op en weet hoe het werkt. Het ging fout in het opnamevolume in de software, waardoor ik achteraf te vaak in het rood zat. Had ik op dat moment niet door helaas. Komt waarschijnlijk doordat we voor de podcast de laatste tijd steeds andere software en diensten gebruiken om op te nemen en een van die diensten heeft mijn standaardinstellingen aangepast.Room42 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:11:
Misschien een andere houding (dichter bij de mic, bijvoorbeeld) of zo.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wat Jurian zegt. Ik heb flink wat uitschieters bij de nabewerking van de audio weg kunnen krijgen, maar helaas dus niet alles. Dat zijn van die dingen die even wat lastiger zijn als je remote werkt. De volgende keer zullen ze er niet meer in zitten!
Pagina: 1