Formaat NT/FTU KPN glasvezel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04
Ik ben mijn meterkast(je) aan het voorbereiden voor de glasvezelaansluiting van KPN die binnenkort geinstalleerd gaat worden. Aangezien ik zeer beperkt ruimte heb in de meterkast, zou ik willen weten hoe groot de NT/FTU van KPN maximaal is. Ik wil direct van de NT met RJ45 naar mijn router elders in de woning, dus ik ga geen gebruik maken van de Experiabox, dus het enige wat in de meterkast komt is de NT/FTU.

Ik zou graag van personen die net aangesloten zijn op KPN glasvezel willen weten wat het formaat is, omdat de NT/FTU's nogal varierend zijn in de afgelopen jaren als ik internet mag geloiven.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Je krijgt zeer waarschijnlijk een TK01 FTU.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/byMXEhV.png

Echter, als je een GPON aansluiting krijgt, dan krijg je er ook nog een ONT bij (een losse media converter).

[ Voor 15% gewijzigd door Dennis-L op 13-05-2020 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 22:04
Dennis-L schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:26:
Je krijgt zeer waarschijnlijk een TK01 FTU.
[Afbeelding]

Echter, als je een GPON aansluiting krijgt, dan krijg je er ook nog een ONT bij (een losse media converter).
Dank voor de tekening. Zou je misschien ook de plek waar de glasvezel binnenkomt en de ethernetkabel uitkomt aan kunnen geven? Ik heb nameijk precies 300mm hoogte beschikbaar, maar kan wel aan de bovenzijde en onderzijde met de kabels weg, maar niet over de volle beedte van de onderkant/bovenkant.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com