Ik heb mijn ps4 PRO verkocht met extra's voor €320, dit wil ik gebruiken voor de PC. Ik wil waarschijnlijk de PS5 kopen wanneer deze uitkomt, ik denk dat de PRO-prijzen dramatisch dalen, daarom heb ik hem al verkocht. In de tussentijd wil ik nog steeds gamen, daarom maak ik deze build. Hopelijk kan ik het weer verkopen als de PS5 uitkomt zodat ik dat geld daarvoor kan gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en deze games modden, denk hierbij aan GTA V, RDR 2,Skyrim, The Witcher etc. Ik ben van plan om een paar zware graphic mods met de games te gaan draaien. En misschien een Thomas the tank engine skyrim mod
Ik vind het heerlijk om op de TV te gamen met een controller en zal mijn pc hier dan ook op aansluiten. Sommige verklaren mij voor gek maar ik vind het heerlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500/€600, een tweedehandssysteem zou top zijn. Ik moet helaas Windows ook nog kopen/downloaden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De TV die ik toch ga upgraden een standaard muis en keyboard, geen bijzondere componenten of randaperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik veel mods wil gebruiken zijn veel cores (volgens mij) handig, om zo de mods te configureren op de verschillende cores. Daarnaast heb ik een voorkeur voor een videokaart van 6GB (voor de mods) maar dat gaat lastig worden i.c.m. de prijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eerder een ryzen systeem gehad maar geen harde voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan maar wil zeker de Basics proberen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb verschillende afwegingen gemaakt in bepaalde builds. Ik ben benieuwd hoe jullie naar deze +/- 500/600 builds kijken. Zouden ze bijvoorbeeld RDR2 kunnen draaien INCLUSIEF mods?
Ik heb hieronder twee systemen onder elkaar gezet. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, alvast bedankt!
Build 2
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en deze games modden, denk hierbij aan GTA V, RDR 2,Skyrim, The Witcher etc. Ik ben van plan om een paar zware graphic mods met de games te gaan draaien. En misschien een Thomas the tank engine skyrim mod
Ik vind het heerlijk om op de TV te gamen met een controller en zal mijn pc hier dan ook op aansluiten. Sommige verklaren mij voor gek maar ik vind het heerlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500/€600, een tweedehandssysteem zou top zijn. Ik moet helaas Windows ook nog kopen/downloaden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De TV die ik toch ga upgraden een standaard muis en keyboard, geen bijzondere componenten of randaperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik veel mods wil gebruiken zijn veel cores (volgens mij) handig, om zo de mods te configureren op de verschillende cores. Daarnaast heb ik een voorkeur voor een videokaart van 6GB (voor de mods) maar dat gaat lastig worden i.c.m. de prijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eerder een ryzen systeem gehad maar geen harde voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan maar wil zeker de Basics proberen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb verschillende afwegingen gemaakt in bepaalde builds. Ik ben benieuwd hoe jullie naar deze +/- 500/600 builds kijken. Zouden ze bijvoorbeeld RDR2 kunnen draaien INCLUSIEF mods?
Ik heb hieronder twee systemen onder elkaar gezet. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 3 3300X Boxed | € 129,- | € 129,- |
1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 68,55 | € 68,55 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Ventus XS 4G OC | € 166,80 | € 166,80 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,35 | € 37,35 |
1 | Behuizingen | Zalman S5 Wit | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 42,85 | € 42,85 |
1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 50,74 | € 50,74 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 613,19 |
Build 2
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i3-9100F (SRF7W) Boxed | € 74,43 | € 74,43 |
1 | Moederborden | ASRock B365M-HDV | € 69,27 | € 69,27 |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX570 OC edition 8GB GDDR5 | € 156,- | € 156,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Ventilatoren | Antec TriCool 92 , 92mm | € 4,95 | € 4,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 34,80 | € 34,80 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 42,85 | € 42,85 |
1 | Solid state drives | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 65,07 | € 65,07 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 485,32 |
[ Voor 52% gewijzigd door Digibyter op 20-05-2020 12:03 . Reden: N.a.v. reacties dat ik toch moest afzien van het 2e hands systeem wat ik voor ogen had. Nu ben ik aan het kijken om het systeem zelf te bouwen met tweedekans hardware indien mogelijk! ]