Wat wil je doen met je Upgrade?
Mijn huidige workstation word erg traag voor het render werk (Vray + 3D Max en het compositen met After Effects op 4K.
Wat mag de Upgrade gaan kosten?
E 2000,- voor processor en Moederbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik 128GB DDR4 ECC geheugen wat ik graag wil mee nemen. (8 sticks)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en Moederbord. Later in het jaar een nieuwe video kaart maar die staat los van dit budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Intel gedraaid maar ik denk dat ik dat moet los laten op het moment.
Daarnaast ben ik erg fan van Noctua coolers
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik door werk mijn PC hobby wat heb laten varen ben ik iets de draad kwijt met wat op dit moment de beste keuze is. Ik nijg erg naar een ZEN en ik zou graag dit voor willen leggen. Ook kan ik nergens vinden of het ECC geheugen werkt. Ik namelijk geen nieuw geheugen kopen.
Mijn huidige workstation word erg traag voor het render werk (Vray + 3D Max en het compositen met After Effects op 4K.
Wat mag de Upgrade gaan kosten?
E 2000,- voor processor en Moederbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik 128GB DDR4 ECC geheugen wat ik graag wil mee nemen. (8 sticks)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor en Moederbord. Later in het jaar een nieuwe video kaart maar die staat los van dit budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Intel gedraaid maar ik denk dat ik dat moet los laten op het moment.
Daarnaast ben ik erg fan van Noctua coolers
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik door werk mijn PC hobby wat heb laten varen ben ik iets de draad kwijt met wat op dit moment de beste keuze is. Ik nijg erg naar een ZEN en ik zou graag dit voor willen leggen. Ook kan ik nergens vinden of het ECC geheugen werkt. Ik namelijk geen nieuw geheugen kopen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen Threadripper 3960X Boxed | € 1.442,85 | € 1.442,85 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte TRX40 Aorus Master | € 588,73 | € 588,73 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U14S TR4-SP3 | € 81,90 | € 81,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.113,48 | ||
AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty