Philips 8000-serie TV aangeschaft, scherm defect. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Harkema69
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-04-2024
Hoi iedereen. Ik zal mijn vraag even wat uitgebreider toelichten;

Vorige week heb ik een Philips TV (65PUS8204/12) aangeschaft op een site met dagaanbiedingen. Leuke specs voor het relatief lage bedrag (700eu) wat ik ervoor betaald heb.

Vandaag binnengekregen en na het uitpakken aangezet, en na enkele minuten browsen en uitproberen op YouTube verschijnt er opeens een heel vlak wat verkleurd is. (zie https://i.imgur.com/AiAQdPH.jpg) Gaat ook niet meer weg, dus schade.

Vervolgens de support opgebeld en die gingen kijken wat de opties waren, want ze hadden geen reservevoorraad meer van dit toestel. Dus nu gaat een monteur contact met me opnemen en het scherm vervangen.

Nu vraag ik mij uiteraard af wat wijsheid is. Zou dit toestel nog wel betrouwbaar zijn als ze het scherm vervangen hebben, of is de kans groot dat het rommel is en dat het toestel op kort termijn weer defect zal gaan? Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan? Meer mensen ervaring met dit soort situaties? (Voor mij is het de eerste keer dat ik uberhaupt dit defect meemaak met een scherm..)

Vrienden/familie zeggen allemaal terugsturen en geld terugvragen. Maar voor dat geldbedrag zal ik gok ik niet zo snel een dergelijk toestel vinden.

Alvast bedankt voor de reacties :)