Hallo,
Ik weet ontzettend veel manieren om aan BIOS-sen te komen, en help ook zeer regelmatig GOT-ters of andere mensen aan BIOS-sen van oudere type's moederborden. Nu heb ik zelf het probleem dat ik er géén voor mijn eigen oude moederbord kan vinden. Het is gelukkig een bekend merk (MSI) dus is wat makkelijker dan normaal. (dacht ik)
MSI heeft een speciale site gebouwd voor hun oude BIOS-sen, alleen die is nog niet volledig klaar. Zie alhier.
Nu het moederbord waar het over gaat.
Merk: MSI (Micro-Star)
Type: MS-4134 (revisie 1.1)
Bios#: 40-0105-421169-00101111-080893-1429GPCI-H
Type Processor: 80486
(Het is meer informatie dan andere soms kunnen geven, maar toch lukt het niet
Er moet eventjes goed opgelet worden dat het om revisie 1.1 gaat, op de anderen zitten namelijk alleen 72-pinns SIM banken, en op de mijne zowel 30 als 72-pinns SIM)
Ik hoop dat het een ander via een andere weg wel zou willen lukken.
Ik weet ontzettend veel manieren om aan BIOS-sen te komen, en help ook zeer regelmatig GOT-ters of andere mensen aan BIOS-sen van oudere type's moederborden. Nu heb ik zelf het probleem dat ik er géén voor mijn eigen oude moederbord kan vinden. Het is gelukkig een bekend merk (MSI) dus is wat makkelijker dan normaal. (dacht ik)
MSI heeft een speciale site gebouwd voor hun oude BIOS-sen, alleen die is nog niet volledig klaar. Zie alhier.
Nu het moederbord waar het over gaat.
Merk: MSI (Micro-Star)
Type: MS-4134 (revisie 1.1)
Bios#: 40-0105-421169-00101111-080893-1429GPCI-H
Type Processor: 80486
(Het is meer informatie dan andere soms kunnen geven, maar toch lukt het niet
Ik hoop dat het een ander via een andere weg wel zou willen lukken.
20*350ZO45°