[Moederbord] MSI BIOS

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Ik weet ontzettend veel manieren om aan BIOS-sen te komen, en help ook zeer regelmatig GOT-ters of andere mensen aan BIOS-sen van oudere type's moederborden. Nu heb ik zelf het probleem dat ik er géén voor mijn eigen oude moederbord kan vinden. Het is gelukkig een bekend merk (MSI) dus is wat makkelijker dan normaal. (dacht ik)
MSI heeft een speciale site gebouwd voor hun oude BIOS-sen, alleen die is nog niet volledig klaar. Zie alhier.

Nu het moederbord waar het over gaat.

Merk: MSI (Micro-Star)
Type: MS-4134 (revisie 1.1)
Bios#: 40-0105-421169-00101111-080893-1429GPCI-H
Type Processor: 80486

(Het is meer informatie dan andere soms kunnen geven, maar toch lukt het niet :'( Er moet eventjes goed opgelet worden dat het om revisie 1.1 gaat, op de anderen zitten namelijk alleen 72-pinns SIM banken, en op de mijne zowel 30 als 72-pinns SIM)

Ik hoop dat het een ander via een andere weg wel zou willen lukken. :Y)

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Up & Down

20*350ZO45°

Verwijderd

search gebruikt? staat het antwoord wel in hoor... maargoed, probeer wim eens..

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik had ook al voor RDK_NL gekeken, maar nix nuttigs gevonden en dus ook nix gepost.

Op Wim's Bios Page staat ook niet veel nuttigs voor hem.

Misschien is het een plan om MSI te mailen en om de laatste BIOS-versie te vragen. Je weet maar nooit hoe lang ze bezig zijn met de site.

-

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 21:50 schreef rrainman het volgende:
search gebruikt? staat het antwoord wel in hoor... maargoed, probeer wim eens..
Ja, uiteraard als eerste bij Wim geweest, vandaar dat ik al zoveel gegevens heb. Maar nee, niets te vinden. Ik ben echt géén newbie op het zoeken van BIOS-sen, meer een Proff. Maar deze kan ik echt niet vinden. Ik vroeg jullie hulp omdat jullie misschien een andere weg volgen dan mij. Maar blijkbaar ook eerst effe naar Wim. Die gast krijgt echt een :Y) van mij.

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb geloof ik wel geluk, de bios is vandaag op de site gezet op de al eerder genoemde URL :)

THX allemaal!

20*350ZO45°

Pagina: 1