Camera activeren bij uploaden bestand

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hartjezomer
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 25-01-2023
Als je op een website zit en je kan een foto uploaden dan kan je op je telefoon vaak kiezen tussen de opties "maak foto" of " kies uit bibliotheek". Als je met je laptop op diezelfde pagina kijkt en wel een camera in je laptop hebt kan dat niet. Is er ergens waar ik deze functionaliteit kan activeren?
Ik moet anders een scanner kopen en op mijn telefoon werken is te klein. Leek mij handig als ik een foto met de laptop kan maken en die automatisch gekozen wordt. Gaat om een bedrijfspagina waar documentatie belangrijker is geworden.

Ik weet dat je ook gewoon kan scannen met een printer, maar ik zoek naar een snellere methode. Als je dan toch al op uploaden in de pagina klikt, waarom niet gelijk een foto maken van het product en klaar.

Groetjes!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:23
Een beetje meer context is wel handig. Gaat het om een pagina die jij aan het ontwikkelen bent? Of wil je op een bestaande oplossing deze functionaliteit er bij? En waar wil je een foto van maken? Iets dat je terug stuurt? Of een persoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Webcam access en het uploaden van bestanden zijn twee heel verschillende dingen helaas als het niet op een foon is.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online