Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miketrike
  • Registratie: Mei 2020
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en films/series kijken, graag gamen op 1440p als het te halen is. Sommige spellen dan ook op 144hz (zoals CSGO), maar dat is niet bij elk spel een must.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Nu zit de built rond de 1350/1400, zou eventueel omhoog kunnen gaan tot 1500.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dus graag op 1440p gamen als het te halen is op 144hz (dat is de hele van deze nieuwe built) Ik zit al een 6/7 jaar op 1080p met 60hz en zou graag een upgrade willen in dat gebied :) Daarnaast vind ik geluid ook belangrijk en er zou misschien een aparte geluidskaart geïnstalleerd kunnen worden of een ander type moederboord met een betere geluidskaart.

Ga je overklokken?
Momenteel nog geen plannen, heb al wel een aparte cooler voor de cpu, zodat wanneer ik wel beslis te overclocken ik me geen zorgen hoef te maken over de temperatuur.

Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien heb (mbt componenten die niet compatible zijn) Daarnaast ook benieuwd of er alternatieven zijn voor de componenten die ik geselecteerd heb., zoals misschien ram met meer geheugen, andere ssd die sneller leest voor een kleine meerprijs dat soort zaken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Je bent in ieder geval je lijstje vergeten toe te voegen :P want er valt nu moeilijk te zien of er dingen missen.. want er is niks om naar te kijken ;)