Ik heb net een nieuwe In-Win A500 behuizing binnen met een P4 voeding. Nu heb ik een Asus CUSL2-C mobo met een P3 proc in de kast gedaan en de het geheel aangesloten. Nu blijkt dat het mobo wel spanning krijgt (groene led tussen de PCI sloten brand wel) maar als ik de power switch indruk werkt hij niet. Ik heb voor de zekerheid de power en de resetswitch nog even omgedraait maar dit had ook geen effect. Klopt het dat P4 voedingen het niet doen als de extra stekker niet wordt gebruikt (dus op een P3 mainboard)
Verwijderd
Nee, zelf ook al op me werk gehad.
Werkt 100% goed op P3 mobo
(Tenminste, das mijn ervaring)
Werkt 100% goed op P3 mobo
(Tenminste, das mijn ervaring)
Bij mij wekrt de p4 voeding gewoon samen met mijn p2 dus het moet kunnen ik denk dat je de ledjes niet goed hebt hebt aangesloten probeer het anders eens handmatig met een schroevedraaier
In een AOpen HQ08 zit bij mij ook een PIV voeding en die draait ook gewoon op een Athlon TB1200
20*350ZO45°
Verwijderd
Het verschil tussen een Gewone voeding en een P4 Voeding is dat de P4 1 stekkertje extra heeft. Voor de rest niks.
Ok nu werkt ie wel. Powerconnector moest anders worden aangesloten dan in de handleiding stond 
Iedereen bedankt voor de hulp
Iedereen bedankt voor de hulp
Pagina: 1