Foto's delen met gezin gaat niet vlekkeloos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koots
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-02-2024
Mijn vrouw, dochter en ik hebben allen een iPhone (XR, 8 en 7). "Delen met gezin" staat aan, zo kunnen we de foto's (en TikToks) een beetje in de gaten houden ;-)

Echter, mijn vrouw en ik vinden het ook leuk om elkaars foto's te kunnen bekijken maar dit krijgen we niet voor elkaar. De foto's van mijn dochter zie ik gewoon in mijn stream, die van mijn vrouw niet (en vice versa ook niet).

In iCloud staat Foto's uploaden van foto's in de cloud aan, in "Delen met gezin" zie ik vrouw en dochter staan, en mijn vrouw ziet zowel mij als onze dochter ook staan.

Volgens mij moeten we onze foto's toch gewoon in de stream kunnen zien? Wat doen we fout?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 21:27
Ik weet het niet zeker maar zou dit niet komen door het verschil van de rol? Dus Volwassene vs Kind? Volwassene is volledig privé en kind niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:17
Ik heb ook problemen met gedeelde foto's sinds kort. Gebruik je om de foto's van elkaar te zien de functie gedeelde albums? Dat kan ik namelijk niet goed terugvinden in je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koots
Pendora schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:24:
Ik weet het niet zeker maar zou dit niet komen door het verschil van de rol? Dus Volwassene vs Kind? Volwassene is volledig privé en kind niet.
Dat zou zomaar kunnen, maar heb ik nergens terug kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koots
Tomino schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 11:25:
Ik heb ook problemen met gedeelde foto's sinds kort. Gebruik je om de foto's van elkaar te zien de functie gedeelde albums? Dat kan ik namelijk niet goed terugvinden in je post.
Nee, gebruiken de Gedeelde Albums niet (instelling staat wel aan). Heb nu een gedeeld album aangemaakt en naar mijn vrouw gestuurd als uitnodiging. Eens kijken of dat werkt, en dan gebruiken we dat wel (kunnen we ook selectief de foto's in die map zetten ipv alles delen).