Goedemorgen,
Ben al een tijdje bezig om informatie in te winnen voor een nieuwe Game PC.
Voor de meeste onderdelen ben ik er wel uit, wordt een AMD Ryzen 3600.
Moeilijkste blijft voor mi altijd j het selecteren van een videokaart, ik ben er eigenlijk wel uit dat ik een Radeon 5700XT wil aanschaffen echter heb je daar ook weer keus tussen verschillende merken.
Mijn vraag is er echt veel verschil tussen deze merken? of ga je meer voor een merk waar je een goed gevoel bij hebt.
Persoonlijk wil ik de Powercolor aanschaffen omdat ik daar wel wat goede berichten over lees.
Wat ik wel belangrijk vindt aan mijn PC is dat deze redelijk stil is, weet zo even niet of dit per kaart veel verschilt.
Alex.
Ben al een tijdje bezig om informatie in te winnen voor een nieuwe Game PC.
Voor de meeste onderdelen ben ik er wel uit, wordt een AMD Ryzen 3600.
Moeilijkste blijft voor mi altijd j het selecteren van een videokaart, ik ben er eigenlijk wel uit dat ik een Radeon 5700XT wil aanschaffen echter heb je daar ook weer keus tussen verschillende merken.
Mijn vraag is er echt veel verschil tussen deze merken? of ga je meer voor een merk waar je een goed gevoel bij hebt.
Persoonlijk wil ik de Powercolor aanschaffen omdat ik daar wel wat goede berichten over lees.
Wat ik wel belangrijk vindt aan mijn PC is dat deze redelijk stil is, weet zo even niet of dit per kaart veel verschilt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 435,05 | € 435,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 455,52 | € 455,52 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 457,55 | € 457,55 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,05 | € 444,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.792,17 | ||
Alex.