Goedemorgen Tweakers,
Ik wil graag mijn broer helpen met een nieuwe pc bouwen/kopen...
Hij is op zoek naar iets kleins en handelbaars dus ik zat te denken aan de NZXT H1 kast, mag ook iets anders kleins zijn.. Hoe goedkoper hoe beter!
Hij wil graag gamen op een goede kwaliteit maar ook thuiswerken, hoeft niet persé 4k te zijn maar 1080 met een goede framerate is ook prima!
Hij gebruikt Autocad en Sketchup voor z'n werk en dat moet ook wel redelijk draaien op de PC.
Ik heb zelf het een en ander bij elkaar gegooid maar daar staat nog niks van vast en wilde het graag even langs mijn mede tweakers gooien!
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken en wat jullie eventuele verbeterpunten zijn!
Hij heeft ook een toetsenbord, muis en monitor nodig.
Ik wil graag mijn broer helpen met een nieuwe pc bouwen/kopen...
Hij is op zoek naar iets kleins en handelbaars dus ik zat te denken aan de NZXT H1 kast, mag ook iets anders kleins zijn.. Hoe goedkoper hoe beter!
Hij wil graag gamen op een goede kwaliteit maar ook thuiswerken, hoeft niet persé 4k te zijn maar 1080 met een goede framerate is ook prima!
Hij gebruikt Autocad en Sketchup voor z'n werk en dat moet ook wel redelijk draaien op de PC.
Ik heb zelf het een en ander bij elkaar gegooid maar daar staat nog niks van vast en wilde het graag even langs mijn mede tweakers gooien!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-8100 Boxed | € 101,68 | € 101,68 |
| 1 | Moederborden | MSI B360I Gaming Pro AC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2060 SUPER Compact | € 412,48 | € 412,48 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,12 | € 59,12 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H1 Wit/Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,24 | € 81,24 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 84,05 | € 84,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 738,57 | ||
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken en wat jullie eventuele verbeterpunten zijn!
Hij heeft ook een toetsenbord, muis en monitor nodig.