Volgens mij is dit een bug, mijn abo heb ik vorige week stopgezet. Helaas krijg ik nu de melding dat het geld niet van mijn rekening kan worden afgeschreven. Aan mijn kant heb ik niks veranderd dit lijkt me dus een bug aan jullie kant.
Lijkt mij ook niet logisch dat ik geld moet betalen terwijl er bij het stopzetten werd vermeld dat er geld zou worden teruggestort.
Edit:
De incasso is gelukt op de geplande datum en het overige geld is ook teruggeschreven (net gecontroleerd) dus ergens gaat er iets fout.
Lijkt mij ook niet logisch dat ik geld moet betalen terwijl er bij het stopzetten werd vermeld dat er geld zou worden teruggestort.
Edit:
De incasso is gelukt op de geplande datum en het overige geld is ook teruggeschreven (net gecontroleerd) dus ergens gaat er iets fout.
Beste Sp3ci3s8472,
Helaas is de automatische incasso voor de periode xxxxx tot xxxx van je xxxxxxxxx-abonnement mislukt. We verzoeken je het verschuldigde bedrag alsnog binnen 14 dagen te betalen via de onderstaande betaalpagina:
xxxxxxxx
Als de betaling uitblijft vervalt je abonnement maar blijft de verplichting bestaan om deze betaling te voldoen, zoals ook gemeld in de voorwaarden die bij het abonnement behoren.
xxxxxxxx
Hopend je voldoende te hebben ge�nformeerd,
Met vriendelijke groet,
Tweakers
[ Voor 48% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 12-05-2020 12:10 ]