Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer is voor een docent BIM / topografie. Dus autodesk, revits, recap. eveneens andere pakketen zoals Archibus en verctorworks. Cyclone om scans te verwerken, mogelijkheid tot fotogrametrie Pix4D. Mogelijks Magnet field collage
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag rond de 2000 euro gezeten zonder peripherals.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf een build samengesteld een paar maanden geleden, maar is een beetje over budget. Ik weet niet goed waar te snoeien en of andere parts een beter prijs kwaliteit hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de meerkost op dit systeem 50 euro is om aanzienlijk geluidstiler te zijn graag,
Heb naar de Be-quite cases gekenen, maar daar zaten dan weer niet de correcte Fans bij.
Ga je overklokken?
Liefs niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
zo veel mogelijk bang-for-buck
Heb zelf reeds 4 systemen in elkaar gestoken, maar wil absoluut geen water cooling.
Graag een iets lagere prijs vermits de build die ikzelf gemaakt heb hierbuiten valt. Weet niet goed waar te besparen en waar niet
De computer is voor een docent BIM / topografie. Dus autodesk, revits, recap. eveneens andere pakketen zoals Archibus en verctorworks. Cyclone om scans te verwerken, mogelijkheid tot fotogrametrie Pix4D. Mogelijks Magnet field collage
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag rond de 2000 euro gezeten zonder peripherals.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf een build samengesteld een paar maanden geleden, maar is een beetje over budget. Ik weet niet goed waar te snoeien en of andere parts een beter prijs kwaliteit hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Crosshair VIII Hero | € 425,05 | € 425,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Gaming OC | € 1.224,90 | € 1.224,90 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,12 | € 59,12 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Enthoo Evolv ITX Tempered Glass Black | € 77,92 | € 77,92 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212X | € 27,70 | € 27,70 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB | € 75,55 | € 151,10 |
| 1 | Voedingen | EVGA SuperNOVA 650 G3 | € 175,64 | € 175,64 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 116,93 | € 116,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.553,36 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de meerkost op dit systeem 50 euro is om aanzienlijk geluidstiler te zijn graag,
Heb naar de Be-quite cases gekenen, maar daar zaten dan weer niet de correcte Fans bij.
Ga je overklokken?
Liefs niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
zo veel mogelijk bang-for-buck
Heb zelf reeds 4 systemen in elkaar gestoken, maar wil absoluut geen water cooling.
Graag een iets lagere prijs vermits de build die ikzelf gemaakt heb hierbuiten valt. Weet niet goed waar te besparen en waar niet