Hey
ik had graag wat extra advies gehad met deze build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen vormt het hoofdbestanddeel, dus zowel de high-end games als andere. Misschien af en toe wel es streamen dat kan ook al eens voorvallen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit met de prijs zo om en bij de 1500 euro als dat er 100 euro over of onder zit ga ik ook niet klagen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de voeding en de cpu-koeler die in het lijstje staan kan ik meenemen naar deze pcl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben deze keer voornamelijk naar AMD aan het kijken..
Ga je overklokken?
in principe niet nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wel ik heb het lijstje hieronder zelf samengesteld nu. Maar zoals ik al las is voor gaming de grafische kaart belangrijker dan de cpu, dus is het misschien niet beter van hier de cpu naar de AMD Ryzen 7 3800X te laten zakken of nog lager? en dan misschien het uitgespaarde geld naar een andere grafische kaart laten gaan, maar dan ben ik er nog niet uit de welke juist.
In elk geval al bedankt op voorhand!
ik had graag wat extra advies gehad met deze build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen vormt het hoofdbestanddeel, dus zowel de high-end games als andere. Misschien af en toe wel es streamen dat kan ook al eens voorvallen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit met de prijs zo om en bij de 1500 euro als dat er 100 euro over of onder zit ga ik ook niet klagen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de voeding en de cpu-koeler die in het lijstje staan kan ik meenemen naar deze pcl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben deze keer voornamelijk naar AMD aan het kijken..
Ga je overklokken?
in principe niet nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wel ik heb het lijstje hieronder zelf samengesteld nu. Maar zoals ik al las is voor gaming de grafische kaart belangrijker dan de cpu, dus is het misschien niet beter van hier de cpu naar de AMD Ryzen 7 3800X te laten zakken of nog lager? en dan misschien het uitgespaarde geld naar een andere grafische kaart laten gaan, maar dan ben ik er nog niet uit de welke juist.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC II Ultra | € 433,49 | € 433,49 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 275R Airflow Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,32 | € 29,32 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 138,65 | € 138,65 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GM G650M | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 116,93 | € 116,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.548,29 | ||
In elk geval al bedankt op voorhand!