Laatste systeem van mij dateert van ca. 2000 daarna enkel laptops gehad en eigenlijk niet gegamed.
Wil graag terug een vast systeem met degelijke specs om zowel dagdagelijks mee te werken en ook degelijk mee te kunnen gamen. Voor mij vooral even mee kijken of er niet iets tussen zit wat er eigenlijk niet thuis hoort.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk FPS games en racing games en GTA V, voor de rest gewoon surfen. Wel een setup met 3 schermen alles 1080p, 4k en VR en zo niet aan mij besteed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 2.5k€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 HP 24y schermen die ik links en rechts van het asus gebogen scherm wil zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is altijd mijn ding geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter en moet een midi tower zijn, licht en toestanden bijkomstig.
Ga je overklokken?
Nope, vervelende ervaringen in het verleden mee gehad.
Wat verwacht je van ons?
Voor mij belangrijk dat er eens meegekeken wordt dat er geen overkill in zit of een zware bottleneck die alles naar beneden trekt. Ook de kwaliteit van de componenten zijn belangrijk, zo ben ik er al via de reviews van de pricewatch achtergekomen dat de Asus grafische kaart geen topper is tegenover het moederbord net wel.
Alvast bedankt
Wil graag terug een vast systeem met degelijke specs om zowel dagdagelijks mee te werken en ook degelijk mee te kunnen gamen. Voor mij vooral even mee kijken of er niet iets tussen zit wat er eigenlijk niet thuis hoort.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk FPS games en racing games en GTA V, voor de rest gewoon surfen. Wel een setup met 3 schermen alles 1080p, 4k en VR en zo niet aan mij besteed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ca 2.5k€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 HP 24y schermen die ik links en rechts van het asus gebogen scherm wil zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 437,11 | € 437,11 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Elite Shark CA200G | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG24VQ Zwart | € 222,80 | € 222,80 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 139,15 | € 139,15 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum CMD32GX4M2C3200C16 | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 118,90 | € 118,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.004,83 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is altijd mijn ding geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter en moet een midi tower zijn, licht en toestanden bijkomstig.
Ga je overklokken?
Nope, vervelende ervaringen in het verleden mee gehad.
Wat verwacht je van ons?
Voor mij belangrijk dat er eens meegekeken wordt dat er geen overkill in zit of een zware bottleneck die alles naar beneden trekt. Ook de kwaliteit van de componenten zijn belangrijk, zo ben ik er al via de reviews van de pricewatch achtergekomen dat de Asus grafische kaart geen topper is tegenover het moederbord net wel.
Alvast bedankt
Speed is nothing without control, but who cares