Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lindaxx
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 05-08 03:03
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om de extreme 2 aan te sluiten op de tv of laptop? Bijvoorbeeld via een aux kabel?

Mvg Linda

[Voor 3% gewijzigd door lindaxx op 11-05-2020 21:19]

Beste antwoord (via FeaR op 11-05-2020 22:03)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. We verwachten enige vorm van eigen inzet. GoT is geen forum waar je een vraag stelt en op antwoord wacht. Vandaar dit deel uit de template:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zie daarvoor ook Het algemeen beleid #quickstart.

Tevens heb je ook onderstaande deel van de template niet ingevuld:
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ook dat is van belang aangezien niet elke TV en laptop dezelfde aansluiting hebben en dus niet zo gezegd kan worden hoe er aangesloten kan worden.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. We verwachten enige vorm van eigen inzet. GoT is geen forum waar je een vraag stelt en op antwoord wacht. Vandaar dit deel uit de template:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zie daarvoor ook Het algemeen beleid #quickstart.

Tevens heb je ook onderstaande deel van de template niet ingevuld:
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ook dat is van belang aangezien niet elke TV en laptop dezelfde aansluiting hebben en dus niet zo gezegd kan worden hoe er aangesloten kan worden.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True