Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jerodev
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-02 10:05
Wij zijn momenteel een nieuwbouw aan het plaatsen en zitten aan de fase waar we moeten beginnen nadenken over de elektriciteit. Ik zou graag een beetje kunnen spelen met Z-wave later, dus ik vroeg me af of ik deze dingetjes kan gebruiken.

Sowieso zouden we werken met teleruptoren in ons huis, dus dat alle schakelaars en lichten naar de kast gaan en dat de schakelaars de teleruptoren aansturen.
Is Fibaro Relay dan een aparaat dat ik kan toevoegen aan mijn schakelaars om deze via z-wave ook te kunnen aansturen? Of heb ik hier voor iets anders nodig?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True