Momenteel hebben wij een Sony STR-KS2300 versterker met 5.1 speakers (grote speakers op "paaltjes"). Dit is een hele simpele set en waarschijnlijk ver van "goed".
We willen dit vervangen voor een soundbar omdat dit mooier staat dan van die grote speakers, maar willen wel de mogelijkheid hebben tot surround sound. Verder willen we de bar ophangen onder de TV maar volgens mij kan dat bij alle soundbars wel.
Qua geluid voldoet onze huidige set prima (dit zegt dus iets over ons gehoor of het verstand van audio)
We willen gewoon wat meer dan de TV zelf kan en mogelijkheid tot surround sound.
Multiroom wifi is leuk, maar zeker geen must. De TV ondersteund ook al airplay dus vanaf de telefoon streamen zou dus ook via de TV kunnen.
Wat is je budget?
Voor de soundbar 200-400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op de Samsung Q85R tv / One Connect box via ARC
We kijken TV, films en series en ik speel (voornamelijk) shooters op de PS4. Echter heb ik daarvoor vaak mijn headset op.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Sonos Beam (€419)
Heel veel opties, uitbreidbaar met surround speakers.
Subwoofer zit er niet bij en aanschaf is erg prijzig
Wifi/multiroom/airplay
Misschien te veel van wat we niet gaan gebruiken?
?? Watt
- LG SL6YF (via ibood nu €199)
Uitbreidbaar, inclusief subwoofer
420Watt
- Samsung HW-Q60RXN
Uitbreidbaar, inclusief subwoofer, zelfde merk als TV
360Watt
Welke vragen heb je hier nog over?
- Moet ik nog ergens opletten ivm HDR, 4K of VRR?
- Zijn er beter passende alternatieven binnen of rondom het budget?
We willen dit vervangen voor een soundbar omdat dit mooier staat dan van die grote speakers, maar willen wel de mogelijkheid hebben tot surround sound. Verder willen we de bar ophangen onder de TV maar volgens mij kan dat bij alle soundbars wel.
Qua geluid voldoet onze huidige set prima (dit zegt dus iets over ons gehoor of het verstand van audio)
We willen gewoon wat meer dan de TV zelf kan en mogelijkheid tot surround sound.
Multiroom wifi is leuk, maar zeker geen must. De TV ondersteund ook al airplay dus vanaf de telefoon streamen zou dus ook via de TV kunnen.
Wat is je budget?
Voor de soundbar 200-400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op de Samsung Q85R tv / One Connect box via ARC
We kijken TV, films en series en ik speel (voornamelijk) shooters op de PS4. Echter heb ik daarvoor vaak mijn headset op.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Sonos Beam (€419)
Heel veel opties, uitbreidbaar met surround speakers.
Subwoofer zit er niet bij en aanschaf is erg prijzig
Wifi/multiroom/airplay
Misschien te veel van wat we niet gaan gebruiken?
?? Watt
- LG SL6YF (via ibood nu €199)
Uitbreidbaar, inclusief subwoofer
420Watt
- Samsung HW-Q60RXN
Uitbreidbaar, inclusief subwoofer, zelfde merk als TV
360Watt
Welke vragen heb je hier nog over?
- Moet ik nog ergens opletten ivm HDR, 4K of VRR?
- Zijn er beter passende alternatieven binnen of rondom het budget?