Toon posts:

Speakers specificaties

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Poging 2.
Beste,

Ik heb een vraag i.v.m. een speaker dat ik gekregen heb waar voor staan deze waarde?
Dit is een Pioneer S-J300:
Music Power (DIN) 140W
Wat wil dit zeggen, en er staat duidelijk music power en din tegelijkertijd ik sbap niet wat ze op internet bedoelen en wil dus graag hier een oplossing voor te weten komen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHMhwoJnuFp39GpoFWxBTL355Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5HAle0bgSsfXQX2Reuv6Y9R4.jpg?f=fotoalbum_large

M.v.g.
Matthias

Beste antwoord (via FeaR op 11-05-2020 22:02)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Dit (en het andere dubbele topic) is gewoon een exacte kopie van je eerder gesloten topic. Deze vraag is geen eigen topic waard, deze informatie is met een simpele Google al te vinden. Zie de post van @Hahn in het eerste topic. Voor je weer een topic post, lees Het algemeen beleid eens door. Daarin staat hoe GoT werkt qua het openen van topics.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Dit (en het andere dubbele topic) is gewoon een exacte kopie van je eerder gesloten topic. Deze vraag is geen eigen topic waard, deze informatie is met een simpele Google al te vinden. Zie de post van @Hahn in het eerste topic. Voor je weer een topic post, lees Het algemeen beleid eens door. Daarin staat hoe GoT werkt qua het openen van topics.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.