Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Vraag
Alle reacties
Storage van je gmail is nog wel ok btw?
Gmail staat in groen. Dus ik zeg even dat het aan die kant ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 11-05-2020 17:14 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het was niet alleen de mail server bij mijn hoster maar ook andere domeinen.DukeBox schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:19:
@Tijntje Dan zou ik toch eerst eens de logs gaan bekijken. Google geeft meestal netjes aan wat de reden van weigering/niet verbinden is.
Net een keer opnieuw ingelogt en zowel op mijn mobiel als de desktop komt nu alles in 1 keer binnen.
Dan had daar ook iets in de log moeten staan.Tijntje schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:24:
Het was niet alleen de mail server bij mijn hoster maar ook andere domeinen.
Van die andere domeinen kan ik niet bij het log uiteraard
Dat kan ik niet ruiken.. lijkt mij logisch dat als tweaker zijnde je testen doet vanaf locaties waar je ook toegang tot enige logging hebt.Tijntje schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:27:
Van die andere domeinen kan ik niet bij het log uiteraard
[ Voor 22% gewijzigd door DukeBox op 11-05-2020 17:30 ]
Dat had ik ook gedaan maar ook enkele testjes van domeinen die niet door mij beheerd wordenDukeBox schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:30:
[...]
Dat kan ik niet ruiken.. lijkt mij logisch dat als tweaker zijnde je testen doet vanaf locaties waar je ook toegang tot enige logging hebt.
Nu is Gmail tegenwoordig net zo belangrijk als zeg een Whatapp, Facebook of internetverbinding... en grote storingen op die platforms lees ik (over het algemeen binnen het uur) hier op de frontpage en op nu.nl
En anders zijn er sites die storingen bijhouden.
Staat daar niets, en niet bij de aanbieder zelf (maar dat is over het algemeen vaak de laatste die aan communicatie doet over een storing) dan zou ik beginnen met bij mezelf troubleshooten...
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm